خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

سوال من درباره ی هدیه روز مادر در بخش پرسش و پاسخ وبلاگ و پاسخ نی نی وبلاگی های عزیز

1399/12/22 1:18
نویسنده : خاله ی مهربون
343 بازدید
اشتراک گذاری

خاله ی مهربون
خاله ی مهربون

 هدیه روز مادر

سلام همراهان نی نی وبلاگی ممنون میشم یه هدیه ی متفاوت و زیبا برای امروز معرفی کنید. سپاس.

https://niniweblog.com/panel/ask/question?q=14383

6 پاسخ ارسال پرسش : 15 بهمن 99 | آخرین پاسخ : 5 اسفند 99

با تشکر ویژه از دوستانی که پاسخ گو بودند.

🎀nazanin🎀

🎀nazanin🎀15 بهمن 99

پاسخ:

نقاشی😂😂😂😂

ارمیا

ارمیا24 بهمن 99

پاسخ:

سلام مداد

راضیه

راضیه29 بهمن 99

پاسخ:

حتی به مادر بگی دوستت دارم براش یه دنیاس

💖Nazi

💖Nazi4 اسفند 99

پاسخ:

سلام عزیزم راستش به مادرتون بگید دوست دارم خیلی براش با ارزشه ولی اگر کادو میخواهی به نظر من این روسری هایی که تازه مد شدن خیلی فانتزین خوبه....دیگه به نظرم از این ست کاپ کیک های کوچولو هستند که توش قند شیرینی و شکلات میریزی اونا هم خوبن....دیگه باید با توجه به سلیقه مادر خودتون باش چیزی بخرید دیگه😍😘

Yekta

Yekta5 اسفند 99

پاسخ:

من برای مادرم گردنبند طلا خریدم  

Yekta

Yekta5 اسفند 99:

پاسخ:

مادرم  

جهت ارسال پاسخ خود روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://niniweblog.com/panel/ask/question?q=14383

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)