خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

با این بازی‌ها دیگر کوچولو سرما نمی‌خورد!

1391/10/17 12:22
نویسنده : خاله ی مهربون
899 بازدید
اشتراک گذاری
در خانه نگه داشتن بچه‌ها نیز مشکلات خاص خود را دارد؛ اینکه چگونه آن‌ها را سرگرم کنید تا بهانه نگیرند و... استفاده از بازی‌های کامپیوتری یک راه حل خوب برای سرگرم کردن بچه‌ها در این روزهاست

در این سرمای زمستان بیشتر پدر و مادر‌ها ترجیح می‌دهند کودک‌شان را به فضاهای باز مثل پارک، حیاط و... نبرند و دوست دارند او در داخل خانه بازی کند، چون گاهی آنقدر سرد می‌شود که ممکن است به راحتی کودک دچار سرماخوردگی شود. اما در خانه نگه داشتن بچه‌ها نیز مشکلات خاص خود را دارد؛ اینکه چگونه آن‌ها را سرگرم کنید تا بهانه نگیرند و... استفاده از بازی‌های کامپیوتری یک راه حل خوب برای سرگرم کردن بچه‌ها در این روزهاست، با شناختن بازی‌های مناسب کودک‌تان می‌توانید اوقات او را به خوبی پر کنید بدون اینکه او ذره‌ای غر بزند.

با این بازی‌ها دیگر کوچولو سرما نمی‌خورد!

کوچولوی شما یک آشپز ماهر است

http: //www. flashkhor. com/playg. php code_game=603

اگر کودک‌تان مدام می‌خواهد در آشپزی کردن به شما کمک کند و دوست دارد در تمام مراحل طبخ غذا با شما همراهی کند، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم، یک بازی که بدون شک حسابی او را سرگرم خواهد کرد. در این بازی او باید تک تک مراحل درست کردن یک ساندویچ مرغ خوشمزه را طی کند، از ادویه زدن به مرغ‌ها گرفته تا سرخ کردن آن‌ها و... حتی روش تهیه سس نیز قدم به قدم به او یاد داده می‌شود و در ‌‌نهایت نیز باید امتحان دهد تا معلوم شود چقدر یاد گرفته ‌است.



با این بازی‌ها دیگر کوچولو سرما نمی‌خورد!

یک بن‌تن کوچولو در خانه شماست

http: //minibazi. ir/game. php id=2556

اگر یک پسر کوچولو در خانه دارید که نمی‌دانید چطور چند دقیقه او را یک‌جا بنشانید، برایتان یک پیشنهاد خاص داریم که به طور حتم کوچولو از آن استقبال می‌کند، بازی بن‌تن با یک گرافیک فوق‌العاده خوب که نسبت به یک بازی آنلاین تقریبا کامل است. مثلا کوچولو می‌تواند با توجه به سلیقه خودش و مراحل بازی بین ۴ تا از هیولاهای مختلف یکی را انتخاب کند، هر کدام از این هیولا‌ها قدرت خاصی دارند که اگر پسر کوچولوی شما کارتون‌ها را دنبال کرده ‌باشد بدون شک این توانایی‌ها را می‌شناسد.



با این بازی‌ها دیگر کوچولو سرما نمی‌خورد!

با کلیدهای کامپیو‌تر بیشتر آشنا می‌شود


http: //minibazi. ir/game. php id=2608


اگر کودک 2 یا 3 ساله‌ای دارید که عاشق بازی کردن با کلید‌های کامپیو‌تر است، این بازی ساده حتما برایش جذاب خواهد بود، منطق بازی خیلی ساده است. یک شخصیت بامزه وجود دارد که به دنبال کرم‌ها می‌رود تا آن‌ها را بخورد کوچولو باید ببیند کرم کجاست و بعد با کلید‌های جهت‌یاب کیبورد این موجود بامزه را به سمت کرم هدایت کند تا دوباره کرم دیگری ظاهر شود، با این بازی کوچولو هم جهت‌ها را یاد می‌گیرد و هم با کارآیی کلید‌ها بیشتر آشنا می‌شود.


 

با این بازی‌ها دیگر کوچولو سرما نمی‌خورد!

باران خوراکی را کنترل کنید


cloudy with a chance of meatbal


یک بازی کارتونی بامزه که انیمیشن‌های جالبی دارد و از سوژه داستانی منحصر به فرد و سرگرم کننده‌ای بهره می‌برد. تصورش را بکنید... باران خوراکی! داستان بازی بدین قرار است که دانشمندی به نام فیلیپ دستگاهی می‌سازد که هر نوع غذایی را که سفارش دهید، می‌تواند تهیه کند. اما از وقتی که ماشین از کنترل خارج می‌شود، روزهای دردسرساز برای مردم شروع می‌شود و دستگاه شروع می‌کند به تولید باران‌های غذایی و بر سر ساکنین شهر همبرگر، سوسیس، گوشت، اسپاگتی، سوشی و سیب زمینی می‌بارد. کودک شما باید به عنوان دانشمند این وضعیت را کنترل کند.



با این بازی‌ها دیگر کوچولو سرما نمی‌خورد!

بیشتر از آن‌که تصور کنید تنوع دارد


Rayman Origins


این بازی برای هر سنی جذابیت دارد از بچه‌های خیلی کوچک گرفته تا خود پدر و مادر‌ها. در بازی ۱۰۰ شخصیت متفاوت وجود دارد که در ۱۱۲ جهان مختلف و منحصر به فرد قرار می‌گیرند. این شخصیت‌ها هر ورزشی را که بخواهید انجام می‌دهند از بوکس و تنیس گرفته تا غواصی و شنا و شما می‌توانید با توجه به روحیه و علاقه‌ کودکتان یکی از این مراحل را انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که این بازی را چند نفره نیز می‌توانید انجام دهید تا کودکتان بیشتر از هر بازی دیگری سرگرم شود.



با این بازی‌ها دیگر کوچولو سرما نمی‌خورد!

Ratchet Clank Future: A Crack in Time


شخصیت اصلی این بازی، موجودی شبیه روباه است که یک روبات او را همراهی می‌کند. در واقع روبات نقش دستیار روباه را دارد که به او کمک می‌کند. این بازی بیشتر بر اساس دویدن و شلیک کردن است، یعنی‌‌ همان چیزی که پسربچه‌های کوچولو عاشقش هستند و در هرجا به دنبال هیجان و جنب و جوش می‌گردند البته ناگفته نماند که بازی جنبه فضایی و جنگ با موجودات فضایی را هم دارد و می‌تواند کودک را وارد دنیای دیگری کند.


 

با این بازی‌ها دیگر کوچولو سرما نمی‌خورد!

ذهن کودک را به چالش بکشید


The Sly Collection


اگر پسر ۵ یا ۶ ساله‌ باهوشی دارید باید فکر کردن و حل معما و باز کردن گره‌ مشکلات مختلف را به او یاد دهید. باید کاری کنید که مغزش به چالش کشیده شود و تجزیه و تحلیل را یاد بگیرد. برای این منظور بازی‌های فکری ایده‌آل است مثلا این بازی فکری مربوط به هدایت یک یا گروهی از جنگجویان است. از عمده کارهایی که او باید انجام دهد دویدن زیاد، پریدن و حل معماهای مختلف و همچنین پنهان شدن از چشم دشمنان است. شخصیت‌های بازی جالب و دوست داشتنی هستند و کیفیت HD آن فضایی متفاوت را برای کودک‌تان رقم می‌زند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)