خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

آموزش گام به گام کفشدوزک کارتونی

1391/7/21 8:37
نویسنده : خاله ی مهربون
2,491 بازدید
اشتراک گذاری

می خوایم با کمک همدیگه یه کفشدوزک بکشیم(منبع:خاله لیلا)

 

اول یک دایره برای سر و یک بیضی برای بدن می کشیم

حالا با خط نشون جاهای مختلف مثل پاها ، شاخک و جاهای اصلی کفشدوزک رو مشخص می کنیم

چشم و دهان کفشدوزک رو می کشیم

شاخک های کفشدوزک رو می کشیم

حالا بدن کفشدوزک رو می کشیم

حالا پاهای کشفدوزک رو می کشیم

پاهای کفشدوزک رو کامل می کنیم یا مثلا گفش های کفشدوزک رو می کشیم

حالا باید بدن کفشدوزک رو خال خالی کنیم

کفشدوزک ما نقاشی شد و حالا باید بدنش رو قرمز کنیم

اینم کفشدوزک کامل و رنگ آمیزی شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نهال
12 فروردین 92 14:16
سلام اموزش گام به گام را لطفا تا100 شماره گذاري كنيد و چيز هاي زيبا بياوريد اگر اين كار الان بكني بهترين سايت دنيا هستي
نهال
12 فروردین 92 14:19
سلام اگر اموزش گام به گام را تا 100 شماره گذاري بكني الان تو بهترين سايت دنيا هستي لطفا به من جواب بده


سلام/حتما سعی میکنم/ممنون به من سر زدید