خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

پوشک هوشمند هماهنگ با اندروید و iOS

1392/6/31 20:23
نویسنده : خاله ی مهربون
740 بازدید
اشتراک گذاری

 حدود یک سال و نیم پیش، جنی روبینشتین و یاروسلاو فیبیشنکو مشاهده کردند که دختر یک ساله شان دائماً در صندلی عقب اتومبیل گریه می کند. جنی می گوید: «مشکوک شده بودم. دائم از خودم و شوهرم می پرسیدم: "تو پوشکش چیه؟"» شوهر او می گفت: «ادرار بچه اطلاعات زیادی در مورد سلامت او می دهد.»
و این شروع یک کسب و کار خانوادگی برای این زوج بود و آنها چیزی به نام "پوشک هوشمند" اختراع کردند. البته پوشکی که این زوج اختراع کرده اند در مورد پر بودن آن، توئیت نمی فرستد و هشدار نمی دهد، ولی در عوض پوشکی یکبار مصرف و عادی با یک حقه پزشکی است و آن اینکه اطلاعاتی درباره ادرار بچه جمع آوری می کند. یک پانل شناساگر درست مثل آن نوارهای شناساگر رنگی که برای آزمایش ادرار در آزمایشگاه از آنها استفاده می شود در جلوی پوشک نصب شده است.

پوشک هوشمند بچه

این زوج می گویند باید روزی یکبار از این پوشک استفاده شود تا اطلاعات مربوط به ادرار بچه روی این پانل ثبت شود. هدف جمع آوری داده در مورد الگوهای ادراری بچه و استفاده از آن برای تشخیص عفونت های دستگاه ادراری، کم آبی یا بیماری های کلیه است. این اطلاعات به برنامه ای در آندروید یا iOS فرستاده می شود و در صورت وجود مشکلی خاص، هشدار داده می شود.
جنی روبینشتین که فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه پنسیلوانیا دارد می گوید: «این پوشک برای نظارت بر سلامت بچه است، نه کنترل خیس بودن یا نبودن پوشک.» شوهر او تجربه علوم کامپیوتری و فناوری سلامتی اش را در این پوشک پیاده کرده است. در ضمن این دو نفر دو مهندسی بیوپزشکی در شرکتشان دارند که به آنها کمک می کنند.
پوشک هوشمند

پوشک های هوشمند هنوز در حال آزمایش هستند. این زوج در تلاشند تا از سازمان غذا و داروی آمریکای اجازه و تأیید تست کردن این پوشک ها در بیمارستان های کودکان را بگیرند. هدف آنها اول وارد کردن پوشک به بیمارستان ها و سپس به بازارهای بزرگتر است. هنوز قیمت این پوشک ها مشخص نشده است، ولی فیبیشنکو می گوید قیمت آنها حدود 30 تا 40 درصد گرانتر از پوشک های معمولی خواهد بود. آنها برنامه ریزی کرده اند که این پوشک های هوشمند را در بسته هایی به همراه پوشک های معمولی به فروش برسانند، زیرا قرار است که فقط روزی یکبار از آنها استفاده شود.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)