خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

با این غذاها دیگر لازم نیست رژیم بگیرید 4

1392/6/31 22:44
نویسنده : خاله ی مهربون
791 بازدید
اشتراک گذاری

چطور می شود با یک تغییر برای همیشه ظاهر، احساس و زندگی خود را از لحاظ کیفی ارتقا داد؟ شاید باور نکنید اما واقعیت دارد ، علاوه بر اینها دیگر لازم نیست رژیم های سخت بگیرید.

 

Mark Bittman یک نویسنده پرفروش، مقاله نویس غذایی نیویورک تایمز و میزبان برنامه های تلویزیونی است. او تجربیات شخصی خود و موفقیتش در حفظ سلامتی اش و کاهش وزن را با شما در میان می گذارد . در بخش اول گفتیم که مارک چطور با رژیم گیاهخواری پاره وقت 15 کیلو از وزنش کم کرد و انرژی و سطح سلامت خود را افزایش داد ، دستور غذایی دوم پیشنهادی مارک را در ادامه ببینید :

با این غذاها دیگر لازم نیست رژیم بگیرید 4

 فاجیتاس لوبیا سیاه

برای 6 نفر
یک قاشق چای خوری روغن زیتون را درون قابلمه ای متوسط حرارت بدهید. یک عدد پیاز بزرگ را به صورت باریک برش دهید و به آن اضافه کنید، همچنین 2 عدد فلفل دلمه را به صورت باریک برش دهید و دو عدد فلفل سبز تازه را خرد کرده و به مواد اضافه کنید و به مدت یک دقیقه هم بزنید.
دمای شعله را کم کنید. 3 فنجان از کنسرو لوبیای سیاه، سه چهارم فنجان آناناس تازه خرد شده و 3 قاشق چای خوری آب لیموی تازه را به مواد اضافه کنید. به مدت 2 الی 3 دقیقه حرارت بدهید و مواد را مدام بهم بزنید. سپس کمی نمک و فلفل سیاه به آن اضافه کنید. برای افزودن چاشنی به آن گشنیز اضافه کنید و با ذرت گرم و سالسا میل کنید.

ارزش غذایی: 
(در هر وعده) 171 کالری، 7 گرم پروتئین ، 29 گرم کربوهیدرات، 7 گرم فیبر، 6 گرم شکر، 3 گرم چربی، 0.5 گرم اشباع ، 405 میلی گرم سدیم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)