خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

با این غذاها دیگر لازم نیست رژیم بگیرید 6

1392/6/31 22:48
نویسنده : خاله ی مهربون
964 بازدید
اشتراک گذاری

چطور می شود با یک تغییر برای همیشه ظاهر، احساس و زندگی خود را از لحاظ کیفی ارتقا داد؟ شاید باور نکنید اما واقعیت دارد ، علاوه بر اینها دیگر لازم نیست رژیم های سخت بگیرید.

 

Mark Bittman یک نویسنده پرفروش، مقاله نویس غذایی نیویورک تایمز و میزبان برنامه های تلویزیونی است. او تجربیات شخصی خود و موفقیتش در حفظ سلامتی اش و کاهش وزن را با شما در میان می گذارد . در بخش اول گفتیم که مارک چطور با رژیم گیاهخواری پاره وقت 15 کیلو از وزنش کم کرد و انرژی و سطح سلامت خود را افزایش داد ، دستور غذایی دوم پیشنهادی مارک را در ادامه ببینید :

با این غذاها دیگر لازم نیست رژیم بگیرید 6

بلغور به همراه بلوبری

برای 4 نفر
یک و نیم فنجان بلغور را به همراه 2 فنجان شربت پرتقال در قابلمه بریزید و 1 فنجان آب به آن اضافه کنید.( مایع باید به اندازه 3 سانت سطح بلغور را بپوشاند و نه بیشتر). کمی نمک اضافه کنید. سپس در قابلمه را بگذارید و به آن حرارت بدهید تا به آرامی به جوش بیاید بدون اینکه قابلمه را تکان دهید، و منتظر بمانید تا مایع جذب بلغور شده و ترد شود که معمولا بین 10 تا 15 دقیقه زمان می برد. سپس در قابلمه را بردارید، 2 فنجان بلوبری را به آن اضافه کنید و هم بزنید، سپس درپوش را بگذارید و قابلمه را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا بلغور بین 5 الی 20 دقیقه در جایی بماند تا خنک شود، سپس آن را بچشید و اگر لازم بود کمی نمک به آن اضافه کنید و با چنگال آن را هم بزنید. این غذا را با نعناع تازه خرد شده، شربت افرای تازه و کمی دارچین میل کنید.

ارزش غذایی
(در هر وعده) 277 کالری، 8 گرم پروتئین ، 64 گرم کربوهیدرات، 11 گرم شکر، 1 گرم چربی، 0 گرم چربی اشباع ، 55 میلی گرم سدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)