خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

يک شوهر خوب هيچ وقت نمي​گه که...

1392/7/1 13:02
نویسنده : خاله ی مهربون
790 بازدید
اشتراک گذاری
راهنماي تبديل شدن به يك شوهر موفق
 راهنماي تبديل شدن  به يك شوهر موفق
يك شوهر خوب هيچ‌وقت بدون اجازه همسرش از كسي پول نمي‌گيره و واسه خودش خرج نمي‌كنه.

شوهر ايده‌آل هيچ‌وقت با فك و فاميل همسرش بد رفتار نمي‌كنه. اون به حدي دوستشون داره كه در و ديوار خونه از عكس‌هاي فاميل همسرش پر مي‌شن.

درددل كردن براي مادر و خواهر و... عليه همسر حكم مرگ موش براي شما رو داره. مي‌تونيد امتحان كنيد اگه تصميمتون رو براي خودكشي گرفتيد.
 
يك شوهر خوب هيچ‌وقت به همسرش نمي‌گه: بسه ديگه چقدر حرف مي‌زني. اون مي‌شينه و با دقت به اتفاق‌هايي كه تو آرايشگاه، محل كار و تو تلفن‌ها براي همسرش رخ دادن گوش مي‌ده.

فكر كرديد خيلي عقلتون كار مي‌كنه كه براي هر مشكلي مثل پروفسور دنبال ارائه راه‌حل مي‌گرديد؟ يك شوهر خوب به جاي اين كارها با دقت به غرغرهاي همسرش گوش مي‌ده و بعدم به جاي راه‌حل فقط مي‌گه: «ولي من خيلي بهت علاقه دارم.»


تلفن، تلفن، تلفن، خانم‌ها عاشق تلفن زدن شوهرشان هستن، يك شوهر خوب حتما بين روز با همسرش تماس مي‌گيره و حالش رو مي‌پرسه.

يك شوهر خوب هيچ‌وقت مثل بچه‌ها لج نمي‌كنه و نمي‌گه من همينم كه هستم. يادتون باشه همسرتون نمي‌خواد جاي مادرتون باشه و يه بچه لوس و لجباز رو تحمل كنه. 

اگر مي‌خواي دست به يك خودكشي تو رابطه با همسرت بزني، دير برو خونه و قبلش هم دير رفتنت رو خبر نده. زن‌ها هيچ‌وقت كسي‌رو كه نگران شدنشون براش اهميت نداره نمي‌بخشن. 

وقتي از دست همسرت عصباني هستي، زل نزن به ديوار كه بياد سراغت و بپرسه چه مرگته؟ كشف دليل عصبانيت، خانم‌ها رو عصبي مي‌كنه.

چرا داد مي‌زني؟! مگه عقلت كار نمي‌كنه؟! وقتي با يه خانم حرف مي‌زني، مي‌توني مزخرف بگي اما اگه آروم بگي حتما قبول مي‌كنه. اشتباه كردي؟ اشكال نداره، عذرخواهي يادت نره.

تو يك حق راي داري، مثل همسرت اما در نهايت به نفع همسرت كنار بكش. خانم‌ها فراموش نمي‌كنن كه چه شوهر خوبي دارن!

يك شوهر خوب هيچ‌وقت نمي‌گه: من. حتي اگه تنهايي رفته رستوران مي‌گه: ما امروز رفتيم رستوران. يعني تو هم همراهم بودي، گرچه نبودي. اين كارخيلي لوسه ولي جواب مي‌ده.


زرنگ باشيد، به جاي اينكه به ويترين نگاه كنيد، چشم‌هاي همسرتون رو تعقيب كنيد و قبل از اينكه بگه از چي خوشش اومده اونو براش بخريد. زن‌ها عاشق اين هستند كه حرف نزده كسي خواسته‌هاشون رو بفهمه.

وقتي شام تموم شد، يه شوهر خوب بشقاب و ظرف‌ها رو روي ميز باقي نمي‌ذاره بره پاي تلويزيون با پيژامه فوتبال تماشا كنه. 

همين طور بي‌بهانه به هر جمعي كه رسيديد، گويا و رسا فرياد بزنيد: «همسر من بهترين همسر دنياست.» دروغ هم اگه باشه اين جمله براي همسرتان قشنگ‌ترين دروغ دنياست!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)