خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

نقش ویژه نمکدان ها در زیبایی میز

1391/7/22 22:39
نویسنده : خاله ی مهربون
1,904 بازدید
اشتراک گذاری

نمكدان يك وسيله كوچك و بي‌ارزش نيست. انتخاب درست و متفاوت آن مي‌تواند ميز شما را بيشتر از چيزي كه فكرش را مي‌كنيد زيبا كند. براي نمونه اين نمكدان‌هاي زيبا و متفاوت را ببينيد.

 نمکدان۱

زيبايي فقط در وسايل بزرگ خانه نيست. طبيعي است كه همه در خريد ميز و مبل و صندلي بيشترين دقت و سليقه را به خرج مي‌دهند اما زيبايي روي ميز را وسايل چيده شده روي آن مي‌سازد. اين وسايل كوچك هستند كه توجه شما را به معناي واقعي نشان مي‌دهند؛ قاشق و چنگال، بشقاب‌ها، شمعدان، روميزي، گلدان كوچكي كه روي ميز مي‌گذاريد و نمكدان. درست شنيده‌ايد؛ نمكدان يك وسيله كوچك و بي‌ارزش نيست. انتخاب درست و متفاوت آن مي‌تواند ميز شما را بيشتر از چيزي كه فكرش را مي‌كنيد زيبا كند. براي نمونه اين نمكدان‌هاي زيبا و متفاوت را ببينيد.


به رنگ آبی

نمکدان۱
 اين نمونه بامزه با تركيب رنگ خاصش به هر سرويس آشپزخانه‌اي مي‌آيد. مخصوصا به آشپزخانه‌هايي كه در طراحي آنها رنگ آبي به كار رفته باشد.



نمکدان۲


برای ظرف های سبز


 اين طرح زيبا و مدرن با رنگ خاصش مي‌تواند جلوه خاصي به ميز شما بدهد. آن را با سرويس‌هاي سفالي سبزرنگ راحت مي‌توانيد هماهنگ كنيد.



نمکدان۳


مخصوص کلاسیک ها


اين نمكدان وسيله‌اي بسيار كلاسيك و مجلسي است. براي مهماني‌هاي شام رسمي مي‌توانيد مدل‌هاي مختلف آن را روي ميز بگذاريد.



نمکدان۴


هم چوب هم فلز


تركيب چوب و فلز، يكي از رايج‌ترين تركيب‌هاست. اگر در خانه يا آشپزخانه از اين ترکيب استفاده کرده​ايد، اين نمکدان زيبا با خانه شما هماهنگ مي‌شود.



نمکدان۵


برای تازه عروس ها


سرويس جهيزيه شما به يك نمكدان اينچنيني نياز دارد. اين دو قلب بامزه با نگين‌هايشان خاطرات روزهای اول ازدواج شما را به‌يادماندني خواهند كرد.



نمکدان۶


برای مدرن ترها


يك نمونه مدرن كه براي هر ميزي مناسب است. مي‌توانيد در يكي از آنها فلفل و در ديگري نمك بريزيد. اين نمكدان توجه همه را جلب خواهد كرد.



نمکدان۷


غافلگیر  با نمک


 اگر دنبال غافلگير كردن مهمان‌هايتان هستيد، اين نمكدان جالب را روي ميز بگذاريد. آن وقت مي‌توانيد با زدن كليد، معلوم كنيد مي‌خواهيد نمك روي غذا بريزيد يا فلفل.



نمکدان۸


بازی بچه ها


اگر روميزي شما رنگي است يا در آشپزخانه‌تان رنگ زياد به كار رفته، اين نمكدان بامزه انتخاب خوبي براي شماست. علاوه‌بر اين بچه‌ها را هم به غذا خوردن ترغيب خواهد كرد.


 

نمکدان۹


اگر علاقه‌مند به وسايل عجيب و بامزه هستيد، مي‌توانيد از اين نمكدان و فلفل​دان بامزه كه شبيه پيچ است، استفاده كنيد. مهمان‌هاي شما با ديدن آن شگفت‌زده خواهند شد.



نمکدان۱۰


قایقی با بار نمک


 اشتباه نكنيد. اين قايق نيست، نمكدان است! يك نمكدان بامزه به شكل يك قايق كوچك كه كوچولوها عاشق آن خواهند شد.



نمکدان۱۱


هماهنگ با سرویس نقره شما


 اگر سرويس نقره در خانه داريد، اين نمكدان براي شما مناسب است. البته نمكدان‌هاي نقره را براي مجالس رسمي سر ميز مي‌گذارند، در غيراين صورت بهتر است آن را در بوفه نگهداري كنيد.


 

نمکدان۱۱


يك نمونه مدرن كه براي هر ميزي مناسب است. مي‌توانيد در يكي از آنها فلفل و در ديگري نمك بريزيد. اين نمكدان توجه همه را جلب خواهد كرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)