خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

راهنمای خرید کیف چرم

1391/7/22 22:56
نویسنده : خاله ی مهربون
3,600 بازدید
اشتراک گذاری
اين كيف پول چرمي تركيبي است از چرم گاوي و پارچه دستباف. فضاسازي داخل اين كيف هم به گونه‌اي است كه در آن هم براي اسكناس‌هايتان جا در نظر گرفته شده
 

كيف‌هاي چرمي و دست‌ساز پيشنهادي اين مطلب، حاصل نگاه متفاوت خانم آرزو رمضان‌جماعت، كارشناس صنايع‌دستي و كارشناس ارشد نقاشي، به دنياي دست سازهاودستباف هاست. دست‌ساخته‌هايي كه يك بار براي هميشه در ذهن طراح آنها خلق مي‌شوند و بعد از اجرا ديگر قرار نيست به تكرار برسند، بنابراين كسي كه سراغ اين نوع طراحي‌ها مي‌رود، مي‌تواند ادعا كند كه كيف او يك‌بار براي هميشه و فقط براي او طراحي شده! 

کیف۱

 

تابلویی با40 تكه چرم روی شانه شما !


طراحي اين كيف به دليل تكه‌هاي زياد چرم‌ به كار رفته در آن، به طراحي40 تكه معروف است. اين كيف تركيبي از چرم گوسفندي و گاوي است. ويژگي متمايز‌كننده اين كيف، چاپ دستي قسمت مياني آن است. اين طرح با استفاده از چاپ فلز و رنگ دستي روي چرم كار شده است.



کیف۲


هم چرم و هم‌ پارچه


اين كيف يك كيف کاملا زنانه است و تلفيقي از چرم گاوي و چرم بزي و تكه‌اي از نوعي پارچه دستباف است. در قسمت بدنه كيف براي استحكام بيشتر از چرم گاوي استفاده شده اما در قسمت در كه قرار نيست بار زيادي را تحمل كند، چرم بزكه خيلي نرم و انعطاف‌پذير است به كار گرفته شده است.



کیف۳


ترکیب متفاوت چرم‌و‌چوب 


اين كيف يك كيف كاملا اسپرت است ولي به دليل رنگ چرم به كار رفته در آن، بيشتر مورد توجه خانم‌هاست. اين كيف بزرگ‌تر از كيف‌هاي معمول است به همين دليل چرم گاوي در طراحي آن به كارگرفته شده تا استحكام لازم را داشته باشد. پارچه‌اي كه در قسمت مياني كيف هم كار شده، نوعي پارچه دستباف است. حلقه چوبي روي كيف هم به طراحي متفاوت آن كمك كرده است.

کیف۴

کیف۶


برای نقاش ها


اين كيف كه از چرم گاوي تهيه شده مخصوص خانم‌ها و حتي آقايان نقاش، طراحي شده است. باكس پشتي آن فضايي است براي قرار دادن رنگ‌ها ضمن اينكه روي در كيف (از قسمت داخل) بست‌هايي طراحي شده كه مي‌توانند جاي قرار دادن قلم‌مو باشند.



کیف۷


قلم‌زني روي چرم


اين كيف هم نوعي ديگر از مجموعه طراحي‌هاي 40 تكه خانم رمضان جماعت است، اما در طراحي آن علاوه بر چرم گاوي به‌عنوان ماده اصلي كار، از تكه‌اي فلز هم استفاده شده تا ظاهر متفاوت‌تري در آن ايجاد كند. دست‌نوشته‌هاي روي تكه‌اي از چرم به كار رفته در اين كيف نيز به روش سوخت چرم (نوشتن روي چرم با استفاده از هويه) ايجاد شده‌اند. 



کیف۸


هم زیبا، هم بادوام


اين كيف از چرم گاوي تهيه شده و يك مدل كاملا اداري است كه به دليل نوع طراحي‌اش هم خانم‌ها در انتخاب آن آزادند هم آقايان. نكته ظريف طراحي اين مدل استفاده از تريشه (نوارهاي باريك چرمي كه به جاي نخ براي دوخت مورد استفاده قرار مي‌گيرند) روي كيف است كه علاوه بر زيبايي، استحكام آن را هم بيشتر مي‌كند.



کیف۹


چرم مجلسي


براي طراحي اين كيف كه طراحي آن كاملا زنانه و حتي مي‌توان گفت مجلسي است، از نوعي چرم گاوي كه در اصطلاح به آن اشبالت مي‌گويند، استفاده شده است. اشبالت استحكام چرم گاوي را دارد اما سطح آن نرم‌تر و پرزدار است. از گل‌ميخ‌هاي فلزي هم به‌عنوان بست‌هاي اين كيف استفاده شده است.



کیف۱۰


پول‌هايتان را به چرم بسپاريد


اين كيف پول چرمي تركيبي است از چرم گاوي و پارچه دستباف. فضاسازي داخل اين كيف هم به گونه‌اي است كه در آن هم براي اسكناس‌هايتان جا در نظر گرفته شده هم سكه‌ها و پول خردهاي احتمالي.



کیف۱۱


برای دخترخانم‌ها 


اين كيف رودوشي زنانه تركيب چرم‌گاوي از نوع اشبالت با گل‌ميخ‌هاي فلزي است و همان‌طور كه در تصوير مي‌بينيد، در طراحي آن خبري از ابعاد هندسي نيست. تمايز اين مدل با كيف‌هاي معمول حجم و ابعاد متفاوت آن است كه معمولا مورد پسند دختر خانم‌هاي جوان است.


اینگونه مراقب كيف‌هاي چرمي‌تان باشيد
  •   كيف‌هاي چرمي نبايد به هيچ قيمتي خيس شوند، بنابراين بهتر است در روزهاي باراني كيف‌هاي چرمي‌تان را فراموش كنيد.
  •   به دليل حساسيت كيف‌هاي چرمي آنها را در محيط‌هاي مرطوب قرار ندهيد.
  •   چرم‌ها بسته به نوع خود قابليت پوليش با واكس‌هاي مخصوص را دارد. اگر چرم به كار رفته در كيف شما واكس‌پذير بود، هر ماه يك بار كاملا آن را به واكس مخصوصش آغشته كنيد.
  •    بالاخره اينكه كيف‌هاي چرمي، كيف‌هايي كاملا پايدارند و برخلاف همه كيف‌ها هر چه كهنه‌تر شوند زيباتر مي‌شوند! چرم به مرور زمان جا مي‌افتد و تغيير رنگي كه در آن ايجاد مي‌شود جلوه‌‌ تازه‌اي به آن مي‌دهد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

amir
25 مرداد 95 11:47
ممنون از طرحای قشنگت من خودم از کیفای چرم قیمت مناسب میخرم و از روشون الگو میگیرم مثلا تو سایت کالاگرد عکس و قیمت تعداد زیادی کیف چرم مردونه زنونه اداری یا کیف پول رو زده هم میتونی عکسشو ببینی هم خرید کنی و الگو بگیری http://www.kalagard.com/section/8/7/