خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

راهنمای خرید عطرهای جدید در بازار

1391/7/23 1:31
نویسنده : خاله ی مهربون
943 بازدید
اشتراک گذاری
فراموش نکنید عطری که به خود می‌زنید می‌تواند بیانگر شخصیت شما باشد؛ یک ویژگی منحصر به فرد برای شما
 

همه انسان‌ها در ذهنشان گنجینه‌ای از رایحه‌های منحصر به فردی دارند که با گذشت زمان در ذهن آنهاثبت شده است. تا حالا بو کردن رایحه عطری، شما را به دوران خاصی نبرده است یا به یاد شخصی نیفتادید؟ هر رایحه شناسنامه مخصوص خود را دارد که می‌تواند تداعی‌کننده مجموعه‌ای از خاطرات گذشته باشد، حتی ممکن است در دوره‌ای که ناراحت یا بیمار بودید، استشمام رایحه‌ای باعث شود ناخودآگاه از بوی عطر خوشتان نیاید و خاطره خوشی نداشته باشید و با بوکردن دوباره آن عطر یا رایحه مشابه آن ذهنتان مغشوش شود. انتخاب عطر و استفاده مناسب از آن نیازمند دقت فراوان است تا اشتباها رایحه‌ای که متناسب با ویژگی درونی و شخصیتی‌تان نباشد را استفاده نکنید. هنگام خرید عطر جنس پوست‌تان راهم درنظر بگیرید. جنس پوست افراد با یکدیگر متفاوت است که این تفاوت به میزان چربی و رنگ پوست بستگی دارد. همین امر سبب شده یک رایحه روی پوست‌های مختلف یک بو را ندهد و برای پوست‌های مختلف عطرهای متفاوتی طراحی شده‌اند مثلا  افرادی که رنگ پوست روشن دارند استفاده از عطرهایی که رایحه گل‌ها در آنها به کار رفته توصیه می‌شود که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

ویژه خانم ها 


عطر۱


بوی خوش مرکبات


Chloé's L'Eau de Chloé 


ردپایی از رایحه شکوفه پرتقال، ترنج و لیمو در کنار عصاره خیار، نعناع هندی، گل زنبق، یاس و گلاب كه بویی دلنشین و تابستانی دارد که از جدیدترین رایحه‌های 2012 به حساب می‌آید. رایحه پیچیده و متغیر این عطر برای مناسبت‌های مختلف پیشنهاد می‌شود.


عطر۲

مثل تمشک وحشی


Jeanne lanvin couture


یک ترکیب پیچیده و مناسب که نمونه جدیدتری از Jeanne lanvin  است و در اوایل آوریل 2012 با شیشه بنفش رنگ و شکیل روانه بازار شده. بویی آمیخته از رایحه‌های میوه‌ای و گلی که برای مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود. تمشک، گل صد تومنی، گل مگنولیا، گل بنفشه و شاتوت که در سه سایز 50،30 و 100میلی لیترتولید شده است.


عطر۳

مخلوط میوه و گل


Marc Jacobs' Daisy


اگر از طرفداران رایحه‌های قبلی عطر «دیزی» هستید خبردار باشید این بار هم نمونه جدید این عطر آمده تا دل دوستدارانش را ببرد! عطر جدید زنانه «دیزی» دارای رایحه مخلوط میوه‌ای و گلی است که شیشه زیبا و جالب این عطر هم ترکیبی از طرح گل‌های سفید، صورتی و زرد است. گریپ‌فروت، تمشک، گل آفتابگردان، زیره، شکوفه پرتقال و شکوفه سیب  در شیشه‌ای شیک و متفاوت از جدیدترین رایحه‌های 2012 با بویی دلنشین است که برای مناسبت‌های نیمه‌رسمی پیشنهاد می‌شود. 



ویزه آقایان


عطر۴
برای مردان جوان


L’Eau d’Issey Pour Homme Sport 


رایحه‌ای اسپرت و خنک با ردپایی از بوی چوب از ترکیب گریپ فروت، شکوفه نارنج، شکوفه لیمو و چوب سدرکه در مارس 2012 برای آقایان علاقه‌مند به رایحه‌های مدرن و اسپرت روانه بازار شده است. اگر گرمای تابستان کلافه‌تان کرده نگران نباشید، کافی است یک پیس از رایحه این ادکلن را بزنید تا روح و ذهنتان زنده شود. این ادکلن نماد بزرگداشت بازی‌های المپیک سال 2012 برای دوستداران ورزش است که پیشنهاد می‌شود در طول روز از آن استفاده کنید. این عطر در دو سایز 50 و100 میلی لیتر تولید شده است.


عطر۵

برای المپیکی​ها


The One Sport
 Dolce&Gabbana for men


یکی از مشخصه‌های اصلی رایحه‌های قبلی Dolce&Gabbana ماندگاری طولانی مدت​اش است. این بار باز هم برند «دولچه گابانا» با رایحه‌ای ورزشی و اسپرت برگ برنده‌ای برای علاقه‌مندان به ورزش رو کرده تا در روزهای گرم المپیک حرفی برای گفتن داشته باشد. با اینکه بسته‌بندی و شیشه این عطر نسبت به نمونه‌های قبلی ساده‌تر و ورزشی انتخاب شده اما مثل مدل‌های قبلی لوکس و شیک است؛ ترکیب نعناع هندی، رزماری، شکوفه پرتقال، مشک، چوب صندل بویی اسپرت و چوبی برای آقایان در سه سایز 50،30 و 100 میل تولید کرده که بهتر است این رایحه‌ اسپرت را در طول روز استفاده کنید.

عطر۶


حالتان را خوب می کند


Jo Malone by Rose Water & Vanilla


 یکی از جدیدترین عطرهای سال 2012 با بویی میوه‌ای و گلی که با عصاره گل‌های رز، میخک، یاس، بادام سوخته، آلوچه و شکوفه پرتقال بویی خاص و مناسب دارد و  برای مناسبت‌های نیمه‌رسمی انتخاب مناسبی است. اگر احساس نارضایتی دارید و مدام کلافه هستید، بوی بادام تلخ می‌تواند حس سرحالی و پراز انر‍ژی بودن را در شما تقویت کند تا احساس اعتمادبه‌نفس‌تان بالا برود.



3قانون طلایی عطرها را فراموش نکنید


برای خانم‌های باردار


اگر باردار هستید، می‌توانید برای جلوگیری از حساسیت‌های دوران بارداری از رایحه‌هایی استفاده کنید که در ساخت آنها از روغن‌های  طبیعی که بوی ملایمی دارند استفاده شده است. فراموش نکنید اگر از رایحه‌های تند عطر و ادکلن دیگران احساس ناخوشایندی کردید، می‌توانید با بو کردن میوه‌هایی مانند سیب، لیمو یا خیار احساس بهتری داشته باشید.

برای سیگاری‌ها


باید بدانید چیزی بهتر از ترک کردن سیگار وجود ندارد اما  اگر این کار را هنوز نکرده اید، برای اینکه اطرافیانتان از بوی دود سیگار شما اذیت نشوند، بهتر است در تابستان و زمستان سراغ رایحه‌هایی با بوی چوب  بروید تا در حین صحبت کردن، دیگران از بوی سیگار شما اذیت نشوند.

برای زوج‌ها


تا حالا این اتفاق برایتان افتاده است که همسرتان از بوی عطری که استفاده می‌کنید سردرد بگیرد یا اصلا از آن خوشش نیاید؟ برای اینکه این اتفاق نیفتد، بهتر است برای خرید عطر همراه همسرتان بروید تا هزینه‌ای که می‌کنید هدر نرود و رایحه عطرتان مورد پسند او هم باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)