خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

آموزش دکوپاژ روی شمع --- نوروز ۹۳ با طرح اسب

1392/12/18 20:43
نویسنده : خاله ی مهربون
2,981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم این پست مربوط به دکوپاژ روی شمع هست کار خیلی راحتیه و خیلی هم زیباست امسال سال اسب هست و شما میتونید از طرح اسب نیز روی شمع استفاده کنید.

دکوپاژ روی شمع

وسایل مورد نیاز :

دستمال کاغذی در طرح های مختلف

چسب دستمال کاغذی

قلم مو نرم

شمع به رنگ و اندازه دلخواه

 

یک طرح را روی دستمال کاغذی انتخاب و اطراف اون را قیچی می کنیم .همانطور که میدونید دستمال کاغذی چند لایه هست تمام لایه ها را جدا می کنیم که فقط یک لایه باقی بمونه که روی اون طرح ما قرار داره .

 

طرح را روی شمع میذاریم هر جور که میخوایم میزانش می کنیم .در این مرحله به چسب دستمال کاغذی و قلم مو نرم احتیاج داریم .

 

با قلم مو مقداری چسب بر میداریم و از وسط دستمال خیلی آروم به اطراف می کشیم اینجوری کل هوائی که در زیر دستمال هست بیرون میاد .

کاملا با چسب روی کل کار را می پوشونیم .

 

در این مرحله احتیاج به جسمی داریم که شمع را روی اون قرار بدیم برای خشک شدن چون این چسب ممکنه شره کنه پس باید جسمی که زیر شمع قرار میگیره قطرش کمتر از قطر شمع باشه که اطراف شمع خالی بمونه که بعد از خشک شدن که میخوایم شمع را برداریم این چسب کنده نشه و هوا زیر کارمون نره چون بعدا با این شمع کار دیگه ای هم میخوایم انجام بدیم .

 

این شمع احتیاج داره 12 ساعت بمونه تا کاملا خشک بشه .همانطور که در عکس می بینید شمع در حال خشک شدن هست ولی چسب را می بینید.

 

طرح روی شمع الان کاملا قابل مشاهده هست ولی هنوز مدت 12 ساعت نگذشته ولی به خوبی میتونید طرح را ببینید .هر وقت کارم خشک شد عکسش را میذارم این فعلا باشه که اگر خواستین شروع کنید .بعد از خشک شدن کامل کار یک فیکساتور روش بزنید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)