خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

آموزش ساخت شمع رنگی برای تزیین سفره هفت سین

1392/12/18 21:22
نویسنده : خاله ی مهربون
1,742 بازدید
اشتراک گذاری

در این مطلب آموزش یک شمع رنگی خیلی زیبا رو قرار میدم که برای تزیین میز و اتاق و مخصوصا این روزها که به دنبال ایده برای تزیین سفره هفت سین هستیم، برای تزیین سفره هفت سین هم فوق العاده اس.

شمع رنگی

ساخت شمع رنگی تزیینی

این شمع زیبا هم به سادگی شمع قبلیه. قالب احتیاج نداره و در لیوان درست میشه. برای رنگ کردنش هم از مداد شمعی استفاده میشه.

شمع رنگی زیبا در لیوان

به این صورت که به روش بن ماری و یا بوسیله مایکروفر پارافین مات رو ذوب میکنیم. در حین ذوب شدن مداد شمعی رو هم خرد میکنیم و به پارافین اضافه میکنیم.

شمع رنگی زیبا در لیوان

کف لیوان مورد نظرمون فیتیله رو فیکس میکنیم. میتونید از چسب حرارتی هم استفاده کنید. لیوان رو کج میکنیم و پارافین ذوب شده که حالا رنگی هم هست به اندازه یک سوم لیوان در اون میریزیم و همونطور کج قرار میدیم تا خنک شه. بعد از اینکه پارافین کاملا سفت شد و به خودش گرفت، لیوان رو به سمت مخالف کج میکنیم و پارافین رنگی بعدی رو در لیوان میریزیم و همونطور کج در جایی قرار میدیم تا خودش رو بگیره و به همین صورت رنگ سوم. با این تفاوت که در مرحله سوم، لیوان رو کج نمیکنیم و به همون صورت صاف قرار میدیم تا خودش رو بگیره.

شمع رنگی زیبا در لیوان


برای ساخت این شمع میتونید از رنگ های شمع سازی مثل رنگ پودری و یا ژلی هم استفاده کنید، البته اگر در ترکیب رنگها ماهر هستید میتونید رنگ دلخواهتون رو درآرید و عالی میشه. ولی اگر در ترکیب رنگ تجربه ندارید، بهتره که از مداد شمعی استفاده کنید که هر رنگی که بخواید به راحتی در دسترستون باشه.

شمع رنگی زیبا در لیوان

شمع رنگی زیبا در لیوان

از این شمع زیبا میشه برای تزیین سفره هفت سین استفاده کرد که خیلی زیباست و چون ترکیب سه رنگ مختلف در اون به کار رفته زیبایی و جلوه سفرتون رو چند برابر میکنه.

شمع رنگی زیبا در لیوان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)