خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

هدایای تصویری روز مادر

1393/1/18 1:32
نویسنده : خاله ی مهربون
1,862 بازدید
اشتراک گذاری

با تبدیل خاطرات دوست داشتنی به هدایایی خالصانه روز مادر امسال را جشن بگیرید .  درست كردن این هدایای دست ساز بسیار آسان است  و شامل عكسهایی از لحظه های مورد علاقه و به یاد ماندنی شما می باشد . 

1 - قاب عكسهای خانوادگی دست ساز 
 مادران هیجان موجود در این قاب های رنگارنگ را که حاوی عكس تك تك عزیزانشان هست  را دوست دارند . برای درست كردن این قاب عكس زیبا ،  با استفاده از كاغذهای رنگی 4 مربع به رنگهای متفاوت بریده و این 4 تكه كاغذ مربع شكل را بر روی یك تكه مقوا یا كارتن در كنار هم بچسبانید . بر روی هر كدام از این مربع ها عكس یكی از اعضای خانواده را بچسبانید.  برای داشتن ظاهری مرتب، دور این چهار مربع كاغذی چسبیده شده كنار هم از نوارهای فلزی رنگ شده استفاده نمایید و برای آویزان كردن آن از یك روبان به رنگ روشن استفاده نمایید .

 



2 - قابی از یك كتاب مصور
می توانید یك كتاب قدیمی زیبا را به قابی از عكسهای مورد علاقه مادرتان تبدیل نمایید . با استفاده از یك چاقو از روی كتاب به اندازه یك مستطیل ببرید . برای درست كردن لایه زیری عكس  با بریدن چند صفحه داخلی كتاب، چارچوب گود مستطیل شكلی درست كنید . حواستان باشد كه مستطیل بریده شده از صفحات، كوچكتر از مستطیل بریده شده از جلد كتاب باشد تا آن حالت گودی را كه می خواهید عكس را داخل آن بچسبانید ایجاد شود . عكس مورد علاقه مادرتان را در داخل این گودی ایجاد شده بچسبانید . 

 



3 - ظرف شیشه ای عكس دار 
با آماده كردن ظروف شیشه ای به مادرتان نشان دهید كه  روز مادر امسال چقدر برایتان مهم بوده است . یكی از عكسهای خانوادگی مورد علاقه مادر را چاپ كرده و بر روی ظروف و گلدانهای شیشه ای بچسبانید 

 



4 - قاب عكس شیشه ای 
یك عكس زیبا از مادر را در یك قاب شیشه ای شفاف رنگارنگ كه شبیه شیشه ای كار شده رنگی می باشد بگذارید . برای درست كردن چنین قابی نوارهایی از كاغذهای رنگی را در داخل یك قاب كنار هم بچینید . با استفاده از نوار چسب مخصوص نقاشی روی شیشه، پوشش نوارها را بردارید و  توجه كنید كه در پایان كار همپوشانی این نوارهای شفاف در كنار هم چه شكلی را ایجاد خواهد كرد. یك غلطك ابری را آغشته به رنگ مخصوص شیشه كرده و  بر پشت هر دو قسمت شیشه ای بكشید . پس از خشك شدن رنگ نوار چسبهایی را كه چسبانده اید را بكنید و این قاب زیبا را به عنوان هدیه روز مادر به مادرتان بدهید .  

 



5 - کلاهک لامپ با عكسی دوست داشتنی 
این کلاهک زیبا همه عكسهای مورد علاقه مادرتان را به نمایش می گذارد و حال و هوایی شگفت انگیز و عجیب به فضای كاری وی می بخشد . با استفاده از نوارهای رنگی لبه های یك کلاهک ساده را بپوشانید . در حباب سوراخها و منفذهایی ایجاد كنید و بصورت ضربدری یك كش قیطانی از آنها رد كرده  و در داخل حباب گره بزنید . حالا می توانید عكسهای مورد علاقه مادر را در زیر این نوارهای كشی قرار دهید .   

 



6 - گلدان گل با عكس 
یگ گلدان گل زمانی كه همراه با عكس عزیزان مادر باشد برایش ارزش بسیار خاصتری خواهد یافت . برای درست كردن این دسته گل كاغذی ماندگار، رنگ سبز روشنی به میخهای چوبی زده و  برای نگه داشتن عكس در جای خود یك دكمه كوچك را در پشت آن بچسبانید . برای درست كردن گلها از  كاغذهای رنگی و یك دستگاه پانچ به شكل گل استفاده کنید . در وسط هر گل یك سنگریزه آكرلیك بچسبانید .  و گل را بر روی یك ساقه نصب نمایید .  

 



7 - قاب CD عكسدار 
این هدیه دو منظوره را  می توان هم به عنوان قاب عكس و هم به عنوان قاب CD مورد استفاده قرار داد . مقوایی به عرض یك جعبه جواهر ببرید  و آن را از وسط تا كنید . وجه جلویی را برای چسباندن عكس مورد علاقه خود و مادرتان تزیین نمایید .  همان طور كه در عكس فوق می بینید تای پشت مقوا به عنوان تكیه گاه می توانید آن را در قاب CD جا گذاری نمایید .  

 



8 - شیشه آب نبات 
روز مادر روزی مخصوص مادران است . بنابراین با شیرینی مورد علاقه وی از او پذیرایی كنید . با استفاده از یك نوار كاغذی و احساسی دلپذیر یك شیشه آب نبات ساده را تزیین نمایید . برای درست كردن گل چسبیده شده بر روی درب بالای شیشه از یك كاغذ گلدار زیبا نواری به طول 24 سانتی متر ببرید  و در فواصل نیم سانتی آن را تا بزنید ( مانند بادبزن های قدیمی تا بزنید ) . دو سر نوار را به هم بچسبانید تا شكل یك گل به خود گیرد .  با استفاده از دستگاه پانچ یك تكه مقوا را به صورت دایره ای برش دهید و این گل را به دور این دایره كاغذی بچسبانید و وسط دایره را هم عكسی از  یكی از عزیران مادرتان بچسبانید . حالا این گل را بر روی درب شیشه بچسبانید . 

 



9 - كارتهای ایستاده با عكس گل 
به مادرتان دسته گلی هدیه دهید كه تا روز مادر ماندگاری داشته باشد . عكسها را به صورت گرد برش داده و آنها را  در داخل كاغذ زیرین مافین ( مافین نوعی كیك شبیه كیك یزدی می باشند ) بچسبانید . با استفاده از كاغذی به رنگ سبز برای این گلبرگ عكس دار ساقه و برگ درست كنید . گلبرگ و ساقه و برگهایش را بر روی یك تكه مقوای رنگی بچسبانید .  بدین ترتیب هر یك از اعضای خانواده كارتی را برای مادر درست كند و همه این كارتها را بر روی یك پایه عكس بچینید .
 
 



10 - 
كارتی با عكس مادر 
عكسی از مادرتان را به صورت گرد برش داده و آن را بر روی یك عكس برگردان زیبا و قشنگ بچسبانید . این عكس برگردان زیبا را بر روی یك كارت پستال خالی بچسبانید  و بدین ترتیب هدیه ای شخصی به مادرتان بدهید . 

 



11 - جعبه های یادگاری
این جعبه های ساده و آسان نه تنها موجب زیباتر شدن هدایای روز مادر می شوند بلكه برای نگه داشتن عكسها و یادگاری ها هم بسیار مناسبند . دو كاغذ با طرحای مكمل انتخاب كرده و سطح جعبه و درب هایشان را بپوشانید . عكسی دوست داشتنی را در یك قابل فلزی كوچك قرار داده و این قاب را بر روی جعبه بچسبانید . 

 



12 - شمع هایی عكس دار 
شمع های استوانه ای معمولی را می توان به هدایای ویژه ای برای روز مادر تبدیل كرد . عكس هایی را بر روی دستمال كاغذی پرینت بگیرید ( برای اینكه بتوانید عكس را بر روی دستمال كاغذی پرینت بگیرید دستمال را بر روی یك مقوا بچسبانید ) عكسها را قیچی كرده و به دور شمع بچسبانید . برای نگه داشتن عكسها در جای خود از سوزن ته گرد استفاده نمایید . با استفاده از الماس های اتمی و دیگر وسایل تزیینی شمعها را تزیین نمایید . 

 



13 - بالشهایی عكسدار  
امسال روز مادر با درست كردن این بالشهای راحت و زیبا هدیه ای گرم به مادرتان بدهید .  

 



14 - كالاهای بسته بندی شده با عكس 
این هدیه به یاد ماندنی علاقه و تمایل مادرتان به خوردن شیرینی جات را ارضا می كند و نكات مهمی برای خلاق بودن به شما می دهد . تركیبی از مواد آماده برای پخت شیرینی جات  را خریده و در یك كاغذ كادوی طرحدار بپیچانید و یكی از عكسهای خانوادگی را بر روی كاغذ كادو بچسبانید و با یك دنیا عشق و علاقه و یك تكه روبان  آن را تزیین نمایید . 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)