خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

پنکیک کدو سبز و بروکلی ارگانیک

1393/1/26 21:55
نویسنده : خاله ی مهربون
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

پرورش مواد غذایی ارگانیک بدون آفت کش های شیمیایی،کودها ،آنتی بیوتیک ها یا هورمون ها،آنها  رابه یکی از روش های نجات ما از سم های عامل سرطان تبدیل کرده است ،آن ها همچنین با کم کردن آلودگی به حفظ منابع طبیعی ما کمک می کنند،از این پس برخی دستورات غذایی ارگانیک را در آی بانو خواهید دید .

 

مواد غذایی ارگانیک با وجود گران تر بودن ارزشش را دارند چرا که طبیعی و سالم هستند و از انواع سموم شیمیایی در آنها خبری نیست اما در خرید این محصولات دقت کنید و از ارگانیک بودن محصول اطمینان حاصل کنید چرا که صرفا ادعای ارگانیک بودن کافی نیست !

پن کیک کدو سبز وسیب زمینی با کلم بروکلی و ماست یونانی ارگانیک

zucchini potato pancakes

برای چه ما این دستور را دوست داریم:
کدو سبز تقریبا 1/3 نیاز روزانه  شما به ویتامین C را برطرف می کند،که بافت های آسیب دیده را ترمیم و سیستم ایمنی تان را قوی می کند.ویتامین C همچنین به حفاظت در برابر اشعه های مضر UV و چروک ولکه ها ی خورشیدی کمک می نماید.

طرز تهیه:
تابه سرخ کردنی نسوزی را گرم کنید،یک قاشق سوپخوری روغن زیتون و پیاز را بریزید تا پیاز ها طلایی و کاراملی شوند با شعله کم سرخ کنید.مادامی که پیاز ها در حال سرخ شدن هستند کدو را رنده کرده و آب اضافی کدو سبز ها را بگیرید و نگه دارید.در کاسه کوچکی تمام آرد گندم و بکینگ پودر و نمک را مخلوط کنید و کنار بگذارید.در مخلوط کن سیب زمینی و شیر بدون چربی را مخلوط کنید تا زمانی که له شوند.سپس ظرف مواد خشک را اضافه کنید و تا زمانی که کاملا مخلوط شوند،هم بزنید.مواد داخل مخلوط کن را در کاسه ی بزرگ دیگری بریزید وکدو سبز رنده شده وپیاز سرخ کرده را روی آن بریزید. تابه سرخ کردنی نسوزی را گرم کنید،یک قاشق سوپخوری روغن زیتون اضافه کنید وقتی تابه داغ شد ،1/4 پیمانه از مخلوط سیب زمینی را اضافه کنید و به شکل پن کیک پخش کنید وتا زمانی که هر دو طرفشان طلایی قهوه ای شد سرخ کنید و همراه با بروکلی و ماست یونانی سرو کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)