خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

مدل های لباس پاییزی برای کوچولوها

1393/8/19 16:20
نویسنده : خاله ی مهربون
1,528 بازدید
اشتراک گذاری
قرمز، رنگ بچه‌هاست. در کودکانه و شاد بودن این رنگ هم هیچ حرفی نیست؛ اما همین رنگ بانشاط اگر روی لباسی با حال‌وهوای بچه‌ها ننشیند هیچ نشانی از کودکانه بودن با خودش ندارد.
 
قرمز پوشیدن کافی نیست!

قرمز، رنگ بچه‌هاست. در کودکانه و شاد بودن این رنگ هم هیچ حرفی نیست؛ اما همین رنگ بانشاط اگر روی لباسی با حال‌وهوای بچه‌ها ننشیند هیچ نشانی از کودکانه بودن با خودش ندارد؛ این همان اتفاقی است که برای لباس دخترکوچولوی مهمان ما افتاده است. پارچه‌های دانتل که اتفاقا این روزها کلی‌ هم طرفدار پیدا کرده‌اند اصلا انتخاب مناسبی برای لباس‌های کودکانه نیستند. 
 
پیشنهادهایی کودکانه برای دختروپسرهای کوچولویی که باید از همین حالا به استقبال پاییز بروند

مثل خودتان آرایشش نکنید

مدل بستن موهای این دخترکوچولو امتیاز منفی می‌گیرد. جمع کردن موها از پایین آن هم با فرق باز، مدلی است که به خانم‌های سی‌وچندساله توصیه می‌شود. فقط کافی است در ذهن‌تان این دخترکوچولو را با موهای بازی که روی شانه‌هایش ریخته با یک گل قرمز روی آنها تصور کنید تا با ما هم‌عقیده شوید. وقتی پای دخترکوچولوها به میان می‌آید تا می‌توانید سراغ کفش‌های رنگی بروید. رنگ‌های تند‌وتیز آن هم وقتی با رنگ لباس‌ بچه‌ها هماهنگ‌اند همیشه بهترین گزینه برای کودکانه پوشیدن هستند.
 

گل‌گلی و چین‌دار

پارچه‌های گل‌گلی و دامن‌ها چین‌دار، کودکانه‌ترین نشانه‌هایی هستند که می‌توانید برای لباس‌ دخترکوچولوها روی‌شان حساب باز کنید. اگر قرار بود یک خانم جوان یا حتی یک دختربچه نوجوان این لباس را بپوشد هیچ گزینه‌ای بهتر از انتخاب رنگ مشکی برای جوراب‌شلواری وجود نداشت اما وقتی پای یک دختربچه‌ دوست‌داشتنی در میان است، مشکی اصلا گزینه مناسبی نیست. حتما شما هم با ما موافقید که این پیراهن با یک جوراب‌شلواری سفید حال و هوای کودکانه‌ بیشتری به خودش می‌گرفت.
 
پیشنهادهایی کودکانه برای دختروپسرهای کوچولویی که باید از همین حالا به استقبال پاییز بروند

پاپیون را فراموش نکنید

تنها نکته‌ای که باعث شده مدل موهای این دخترکوچولو با روحیات کودکانه‌اش جور دربیاید؛ پاپیونی است که روی موهایش گذاشته، هرچند رنگ مشکی آن اصلا قابل تایید نیست.این پاپیون باید به رنگ سفید انتخاب می‌شد تا چهره کودکانه دخترکوچولوی ما بازتر و سرزنده‌تر به نظر می‌آمد. انتخاب کفش‌های عروسکی با پارچه گل‌گلی امتیاز مثبت این ترکیب است. توصیه می‌کنیم شما هم از همین حالا برای لباس گل‌گلی دخترکوچولوی‌‌تان به فکر یک کفش گل‌دار باشید.
 

فوت‌وفن کت پوشاندن

 نگران نباشید اصلا نیازی نیست سراغ رنگ‌های عجیب‌و‌غریب برای کت انتخابی‌تان بروید تا آن را تبدیل به لباسی کودکانه کنید! شما می‌توانید به رنگ طوسی فکر کنید، درعوض آن را با یک رنگ شاد پاییزی مثل زرد ترکیب کنید تا همه چیز همانقدر که باید کودکانه باشد. شما باید فکر همه چیز را بکنید حتی اینکه هوای پاییزی یکباره آنچنان دلچسب شود که پسرکوچولوی شما نه‌تنها کت که حتی پولیور ظریفش را هم تاب نیاورد! یک پیراهن مردانه با پارچه‌ای طرح جین و رنگ آبی نفتی که با رنگ زرد شلوار کاملا همانگ است، دقیقا همان چیزی است که باید از قبل برایش تدارک دیده باشید! 
 
پیشنهادهایی کودکانه برای دختروپسرهای کوچولویی که باید از همین حالا به استقبال پاییز بروند

حواس‌تان به ریزه‌کاری‌ها باشد

بچه‌ها حتی در سردترین روزهای پاییز هم زمان زیادی پوشیدن کت را تاب ‌نمی‌آورند ولی شما با یک ترفند ساده مثل پولیور ظریف اما گرم‌ونرم پیشنهادی ما می‌توانید هم ظاهر پسرکوچولوی‌تان را دلنشین‌تر کنید هم خیال‌تان را از بابت سرمای هوا راحت. به نوار زردی که در حاشیه یقه پولیور کار شده و هماهنگی آن با رنگ زرد شلوار دقت کنید؛ این از آن ریزه‌کاری‌هایی است که نباید از چشم‌تان دور بماند.
 

تی‌شرت پوشی به سبک پاییزی

بیشتر پسربچه‌ها به‌خصوص از نوع بازیگوش‌شان حاضر نیستند به همین زودی‌ها از تی‌شرت‌ها دل بکنند؛ شما هم بدون جروبحث با آنها فقط کافی است برای روی تی‌شرت به یک پیراهن مردانه از نوع پاییزه فکر کنید؛ پیراهنی که رنگ و لعابش با رنگ تی‌شرت آنها جور دربیاید. خیال‌تان راحت، وقتی به او بگویید لازم نیست دکمه‌های پیراهنش را ببندد همه چیز درست می‌شود!
 
پیشنهادهایی کودکانه برای دختروپسرهای کوچولویی که باید از همین حالا به استقبال پاییز بروند

کتان حرف اول را می‌زند

برای شلوار هم بروید سراغ یک شلوار کتان خوش‌ رنگ‌ولعاب. شک نکنید که یک رنگ پخته پاییزی مثل رنگ شلوار پیشنهادی ما همه چیز را کامل می‌کند. در انتخاب کفش هم بهتر است خودتان را به دردسر نیندازید؛ آلستار ساق‌دار آن هم از نوع چرمی بهترین گزینه برای این روزهاست، فقط حواس‌تان به زیپ‌دار بودنش باشد!
 
 
 
پسندها (2)

نظرات (0)