خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

نظر شما درباره اولین هدیه زندگیتون چیه؟

1400/7/30 2:00
نویسنده : خاله ی مهربون
435 بازدید
اشتراک گذاری

اولین هدیه زندگیتون

سلام دوستان گرامی اولین هدیه ای که گرفتید چی بوده؟ و چه شخصی اونو به شما هدیه داده؟

از تمام نی نی وبلاگی هایی که توی پاسخ به این سوال که اولین کادوی زندگی شما چی بوده، شرکت کردند🤩 ممنونم.

شما هم می تونید نظر خودتون رو در پایین همین پست بنویسید تا دیگران برای هدیه دادن از ایده های شما استفاده کنند. ممنونم. اگر هم نی نی وبلاگی هستید، توی بخش پرسش و پاسخ هم می تونید نظر بدین.

9 پاسخ ارسال پرسش : 15 بهمن 99 | آخرین پاسخ : 13 تیر 00

مامان سبحان

مامان سبحان29 فروردین 00

سلام.آلبوم عکس بمناسبت کادوی تولدم.از طرف دوست و همکلاسیم بنام فرناز.

♡𝐍𝐚𝐳𝐢♡

♡𝐍𝐚𝐳𝐢♡29 فروردین 00

وقتی نوزاد بودم و تاره به دنیا اومده بودم  بابام بهم یک عدد تکمیل طلا داد هنوزم دارمش ولی قراره بعدا بزارم روی تکمیل پارسالم و تکمیل جدید بگیرم

راضیه

راضیه18 اردیبهشت 00

مهربانی مادرم
این کادو رو هر کسی گرفته
❤❤❤❤❤❤❤

✿•selva•✿

✿•selva•✿18 اردیبهشت 00

خانواده🙂

Zi.Zi

Zi.Zi17 خرداد 00

اولین هدیه ای که گرفتم دوتا گوشواره بوده از زن داییم وقتی به دنیا اومدم 😄😃😁

هانیـــ☆ــــــا

هانیـــ☆ــــــا29 خرداد 00

اولین هدیه ام یدونه پلاک و گردنبند بوده که طرح ستاره داشته و وقتی دنیا اومدم مامانم بهم داده

꧁༺𝔎𝔞𝔤𝔲𝔶𝔞 𝔒𝔱𝔰𝔲𝔱𝔰𝔲𝔨𝔦༻꧂

꧁༺𝔎𝔞𝔤𝔲𝔶𝔞 𝔒𝔱𝔰𝔲𝔱𝔰𝔲𝔨𝔦༻꧂30 خرداد 00

برای منم گردنبند و گوشوار طرح وایکاد بوده😅

Diana

Diana11 تیر 00

به دنیا اومدنم خدا🙂

🦄Pink girl

🦄Pink girl13 تیر 00

من وقتی که هنوز به دنیا نیومده بودم مامیم و ددیم رفته بودن برام یه لباس دخترونه یک پسرونه خریدن و مالیدن به ضریح حضرت رقیه و حضرت زینب و وقتی هم که به دنیا اومدم مامیم مامان جون و داییم خاله بزرگم برام دوتا النگو طلا اصل خریدن😍

پسندها (2)

نظرات (1)

نرگسنرگس
30 مهر 00 14:06
من واقعا یادم نیست اولین هدیه رو کی گرفتم و چی بود !
خاله ی مهربون
پاسخ
عزیزم.منم😉