خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

یک هفته تا تغییر زندگی 6

1393/1/23 20:06
نویسنده : خاله ی مهربون
476 بازدید
اشتراک گذاری

باید بدانید که تغییر زندگیتان به آن چیزی که واقعا می خواهید، بسیار لذت بخش تر از آن است که مدام از آن فرار کنید. شما می خواهید که این کار را انجام دهید چون در حال خواندن این مطلب هستید ، پس این را هم باید بدانید که همین حالا زمان مناسب است !

6. درس بگیرید، لبخند بزنید، و دوباره تلاش کنید.

یک هفته تا تغییر زندگی 5

 

پیروز واقعی در زندگی خوشبینی را به وجود می آورد و می پرورد. می تواند شادی خودش را ایجاد کند و پیش برود. او شکست را فرصتی برای رشد و آموختن درسی جدید از زندگی می داند. کسانی که خوشبینانه فکر می کنند، دنیا را مکانی پیچیده شده در فرصت های بی شمار می بینند، مخصوصأ زمانی که تلاش می کنند.

مهم است که به یاد داشته باشید هر چیزی درسی از زندگی ست. هر کس را که می بینید، هرچه که با آن رو به رو می شوید و غیره. همه اینها بخشی از تجربه آموختن است که به آن "زندگی" می گوییم. فراموش نکنید که درس بگیرید، مخصوصأ زمانی که کارها آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند. اگر شغلی را که می خواستید پیدا نکردید یا رابطه ای که به جایی نمی رسد، تنها به این معنی است که چیزبهتری انتظارتان را میکشد. و درسی که گرفتید اولین قدم به سمتش است.

باید مثبت فکر کنید. فکر مثبت مقدمه هر پیروزی بزرگی ست. ذهن باید باور کند که می تواند کاری را انجام دهد، قبل از اینکه بتواند واقعأ آن کار را انجام دهد.

وقتی حیوانات وحشی را برای اولین بار در قفس های باغ وحش می اندازند، هر چیزی را امتحان می کنند که از قفس فرار کنند. گاز میگیرند، با تمام وزنشان به سمت دیوارها می دوند، چنگ می زنند، تا هفته ها و ماه ها برای هر فرصتی که بتوانند خود را آزاد کنند، پافشاری می کنند.بعد از گذشت سالها زندانی بودن، این حیوانات وحشی میل شدید خود را به آزاد بودن از دست می دهند. می توانید در قفس را باز بگذارید که حیوانات اگر خواستند فرار کنند اما نمی خواهند. حتی تلاش هم نمی کنند، چون حالا راحت هستند و اینکه می توانند باز هم آزاد باشند را فراموش کرده اند.

آیا شما هم مثل حیوانات وحشی در قفس هستید؟ آیا ذوق خود را برای موفقیت و اتفاقات خوب زندگی از دست داده اید؟ آیا ذهن شما درگیر است؟

آیا شما هم مثل این حیوانات وحشی در قفس هستید؟ آیا ذوق خود را برای موفقیت و اتفاقات خوب زندگی از دست داده اید؟ آیا ذهن شما درگیر است؟

ممکن است فکر کنید گذشته شما نشانگر آینده شماست. و اینکه در یک قالب نگاهدارنده گرفتار شده اید. ممکن است فکر کنید فقط به خاطر اینکه در فلان و بهمان قضیه موفق نبوده اید دیگرهرگزموفق نخواهید شدو ممکن است این را به عنوان سرنوشت خود بپذیرید.

این طرز فکر که گذشته شما نشانگر آینده شماست، یک تله است، تله ای بی نهایت ساده و غیر ضروری! اما واقعیت این است که حقیقت شما می تواند همانی باشد که شما می خواهید. محدودیت گذاشتن بر آنچه می توانید به آن برسید، توهم است. این محدودیت ها همه در ذهن شما هستند. باید دید مثبتی داشته باشید و در زمان سختی به جلو رفتن ادامه دهید تا از بهترین لحظه های زندگیتان لذت ببرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)