خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کادوی روز مادر از خارج از کشور

1393/1/26 21:39
نویسنده : خاله ی مهربون
905 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر نزدیک است و همه ما در تکاپو خرید یا آماده کردن هدیه ای مناسب هستیم ، اما اگر شما از مادرتان دورید چه می کنید ؟ اگر در ایران زندگی نمی کنید...

روز مادر

اگر در ایران زندگی نمی کنید و مایلید لبخند شادی را بر لبان مادرتان بنشانید به شما راه هایی پیشنهاد می کنیم تا بتوانید به کمک اینترنت هدیه ای زیبا برای روز مادر بفرستید :

ارسال هدیه روز مادر

برای فرستادن هدیه به ایران می توانید از طریق سایت های زیر اقدام کنید ،سایت های خارج از کشور عبارتند از :

1- پرشین گیفت لند

www.persiangiftland.com

gift-2

در این سایت مجموعه ای از هدایای گوناگون را می توانید ببینید ، دسته بندی هدایا به هدایای ویژه آقایان و بانوان ، مناسبت ، کودک ، کتگوری های گل و شکلات و هدایای ویژه به شما این امکان را می دهد که کادو مناسب را پیدا کنید ، قسمت جالب در هدایای ویژه بخش دعوت به شام ، هدایای ایرانی و کارت و هدایای نقدی و پکیج های مسافرتی و زیارتی است!

 

2- پارس کادو

www.parskado.com

gift-3

سایت دیگری که می توانید از طریق آن سفارش دهید پارس کادو است ، از این طریق می توانید هدایای خود را به همه ایران بفرستید ، 18 شهر در سراسر کشور ، يعنی اگر قبل از ساعت 4 بعد از ظهر اقدام به ثبت سفارش نماييد در همان روز هديه شما در تهران تحويل داده می شود اين زمان برای شهرستانها 72 ساعت بعد می باشد. برای اطمينان از زمان تحويل بايد مشخصات دقيق كالا را بررسی نماييد.
شما ميتوانيد با استفاده از كارتهای اعتباری مستر كارت - ويزا - آمريكن اكسپرس و يا ديسكاور در پارس كادو خريد نماييد.
علاوه بر گل و کیک و شکلات ، اسباب بازی ، محصولات زیبایی و ادکلن ، سبدهای هدیه ، زیورآلات زنانه و مردانه ، کارت تلفن و کتاب و مجله هم می توانید در این سایت پیدا کنید .

3- شاپ فورایران

www.shop4iran.com

4- گیفت تو ایران 

www.gifttoiran.com

 

راه دیگر فرستادن گل است ،یکی از هدیه هایی که مادران را بسیار شاد میکند چون گل همواره حس زندگی و عشق را با خود همراه دارد  ،انواع گل ها ، دسته گل ، گلدان شیشه ای و آپارتمانی ، بن سای ، بامبو بافته شده و... در این سایت ها موجود است ، می توانید از طریق انواع کارت های بین المللی ویزاکارت و مستر کارت و .. پرداخت نمایید . گل فروشی هایی که می توانید توسط آنها برای مادرتان گل بفرستید در ایران عبارتند از :

1- گل فروش ، فروشگاه ارسال اینترنتی گل

 www.golforoush.com

هدیه روز مادر

2- فروشگاه ایران گل 

www.irangol.com

3- فروشگاه گل به ایران 

www.golbeiran.com

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)