خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

وبسایت های استثنایی که شما را باهوش تر می کنند! (بخش اول )

1393/2/5 3:42
نویسنده : خاله ی مهربون
439 بازدید
اشتراک گذاری

وب سایت های بی نظیری به شما معرفی می کنیم که لازم است  حتما به آنها سر بزنید !!! سایتهایی که می توانید با آنها به طور هوشمندانه ای کاراییتان را در زمینه های مختلف افزایش دهید .

خیلی راحت فراموش می کنیم که به یک منبع بی حد و حصر اطلاعات دسترسی داریم ، یعنی اینترنت. برای بسیاری از ما این اتفاق دقیقا در نوک انگشتان ما می افتد ، به لطف وجود گوشی های هوشمند و با فشار های روز افزون دنیای آنلاین که توسط مهندسین تکنولوژی در سراسر دنیا به ما می رسد.

در نتیجه این تکنولوژی ، وب سایت های بی شماری بوجود آمده اند تا شما را باهوش تر و درخشان تر نشان دهند آنهم با کمترین هزینه و یا حتی بدون هزینه. در اینجا وبسایتهای فوق العاده ای که باعث می شوند شما از همیشه باهوش تر باشید را معرفی می کنیم:

1. Duolingo

شاید این اولین بار نیست که این وبسایت آموزش زبان ( و اپلیکیشن آن ) به شما توصیه می شود و البته آخرین بار هم نخواهد بود. Duolingo یک نسخه رایگان از Rosetta-Stone است که همان ویژگی ها را داراست: یعنی به شما یک زبان دیگر یاد می دهد. با استفاده مداوم از سایت می توانید اسپانیایی ، انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، پرتغالی و ایتالیایی را در عرض چند ماه با کمی تلاش یاد بگیرید. امیدواریم که زبانهای دیگری هم به زودی در این وبسایت آموزش داده شوند.

killer-website-1

 

2. Khan Academy

آیا تا بحال موضوعی انتخاب کرده اید که درباره آن اطلاعات زیادی ندارید ؟ و البته سرمایه لازم هم برای رفتن به کلاسهای آموزشی آن ندارید؟ هدف Khan Academy ارائه آموزش در سطح دانشگاهی برای کسانی است که طالب آن هستند . آنها درباره موضوعات مختلفی مآخذ فراوانی بوجود آورده اند، مثل ریاضیات ، علوم ، تاریخ و... در هنگام یادگیری یک پلتفرم میزان پیشرفت و سنجش یادگیریتان را به شما نشان می دهد.

آکادمی خان

 

3. Justin Guitar

گیتار سازی است که برای افرادی که کمی مسن هستند نیز یاد گیری آن آسان است و آن را تبدیل به یکی از دسترس ترین ابزارهای موسیقی کرده است. با اینحال یادگیری به آموزش نیاز دارد ، حداقل برای اکثر مردم ، بنابراین یک مرد به نام جاستین تصمیم گرفت که به این آموزش کمک کند. وبسایت او هزاران نکته آموزشی در سبک های مختلف باتوجه به چگونگی آموزشی که می خواهید به شما ارائه می دهد. برنامه آموزشی او بسیار راحت است و این سایت یک گام بزرگ برای کسانی است می خواهند سازی انتخاب کنند.

Justin Guitar

 

4. Cooking for Engineers

موسس این سایت مایکل چو است و چیزی فراتر از ارائه دستور تهیه غذاهاست . این سایت یک وبلاگ برای تهیه و خوشمزه تر کردن غذا هاست. علاوه بر این تحلیل وی در مورد مواد تشکیل دهنده و دستور طبخ آن هم جالب است و هم نگرش شما را درباره آشپزی تغییر می دهد.

Cooking for Engineers

 

5. The Dating Specialist

وبسایتی است که به افراد کمک می کند دوست بهتری باشند. این سایت پر از نصایح و نکات ارزشمند درباره چگونگی رفتار در موقعیت های اجتماعی و با افراد دیگر است. این وبسایت مثل یک مربی شخصی در زمان نیاز به کمک شما می آید بنابراین می تواند در موقعیت های مختلفی یار شما باشد و یا به داشتن یک دوستی موفق به شما کمک کند.

The Dating Specialist

 

6. Nerd Fitness

وقتیکه درباره تکنیک های ورزش و باشگاه فکر می کنیم ، ناخودآگاه یاد بدنسازان و جوکهایی که از دوران مدرسه شنیده بودیم می افتیم. این وبسایت منابعی در اختیار شما قرار می دهد که به شما در داشتن یک اندام متناسب کمک می کند. همه راهنمایی های موجود در آن ، شامل وبلاگها و نکات کلیدی برای کسانی است که دوست ندارند باشگاه بروند و می خواهند در خانه ورزش کنند .

Nerd Fitness

 

7. MIT Open Courseware

ممکن است رفتن به دانشگاه ماساچوست انتخاب خیلی ها باشد اما شاید نتوانند بروند. به لطف اساتید در موسسه فن آوری ماساچوست ، اطلاعاتی درباره رشته های آنلاین مختلفی بوجود آمده است. صدها میلیون نفر از این اطلاعاتی که درباره این رسته بدست می آورند بهره مند می گردند و می تواند شروعی برای سایتهای دیگر جهت ارائه دوره های رایگان باشد.

 MIT Open Courseware

 

8. Investopedia

دوست ندارم اعتراف کنم اما نداشتن مدرک شغلی در زمانی که حرف از مسایل مالی به میان می آید مرا وحشت زده می کند. برای حل این مشکل ، این سایت برای تولید وبلاگهای خبری تاسیس شده تا سرمایه گذاری را آسانتر کرده و درک بازارهای مالی را بهتر نماید. منابع زیادی وجود دارند مانند آموزش ها و فیلم هایی که شما را با تغییرات همیشگی دنیای پول همراه کند و مشروح خبرها شما را برای روبرو شدن با آینده آماده تر می کند.

Investopedia


9. Quora

آیا تا حال دلتان خواسته که از یک آدم مشهور سوالی بپرسید ولی هیچوقت شانس پرسیدن آنرا نداشته باشید؟ با تشکر از Quora شما می توانید نظرات و پاسخ های مربوط به سوالات جذاب و متنوعی که کارشناسان در مورد همه زمینه ها داشته اند بخوانید. همچنین می توانید به سوالات پاسخ دهید و بازخورد آنرا از کسانی که علایق شما را به اشتراک گذاشته اند، دریافت نمایید.

Quora

 

10. Information is Beautiful

خیلی ها مطالعه کردن را دوست دارند اما بعضی وقتها اطلاعات بصری تاثیر بیشتری دارند. از این رو ، این سایت " اطلاعات زیباست " پلتفرمی است که با استفاده از تصاویر زیبا اطلاعات را به شما منتقل می کند . برای مثال ، اگر می خواهید بدانید که سازمانهای چه میزان سرمایه به ازای داده های ناقص از دست می دهند ، شما می توانید جواب آن را در شکل بصری بصورت حباب هایی که برچسب خورده اند و دارای اندازه های مختلفی هستند ببینید ، به شما اطلاعات عمیقی می دهند که البته در آن بسیار ساده است.

Information is Beautiful

 

11. Spreeder

باتوجه به این سایت، بسیاری از ما درتندخوانی با مشکل روبرو هستیم برای اینکه ما تنها به اندازه صدای درون خود می توانیم در کلمات پیش برویم. راه حل این سایت به این صورت است که به شما کمک می کند بدون صدای درون خود بخوانید ، سرعت خواندن را زیاد کنید و درک سریعتری داشته باشید. بهترین قسمتش این است که همه این موارد رایگان هستند.

spreeder

 

12. Project Gutenberg

تصور کنید که یک کتابخانه با کلی کتاب رایگان دارید که می توانید آنها را همیشه و تا آخر عمر نگه دارید. در واقع ، نیازی به مجسم کردن نیست چون این سایت به شما امکان دانلود رایگان هزاران کتاب الکترونیکی را می دهد و البته کاملا قانونی است.

Project Gutenberg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)