خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

بدلیجات خانم کوچولو ها

1392/9/11 23:35
نویسنده : خاله ی مهربون
1,794 بازدید
اشتراک گذاری

برای درست کردن این گردنبند دخترانه با مقوای نارنجی فابریانو اول برش های نازکی از مقوا با کاتر میبریم و بعد با خلال دنونی که سرش رو شکاف دادیم اون رو میپیچونیم و چسب چوب بی رنگ میزنیم

بدلیجات خانم کوچولو ها

بدلیجات خانم کوچولو ها

بدلیجات خانم کوچولو ها

بدلیجات خانم کوچولو ها

بدلیجات خانم کوچولو ها

بدلیجات خانم کوچولو ها

بدلیجات خانم کوچولو ها

بدلیجات خانم کوچولو ها


بدلیجات خانم کوچولو ها




راستی من این سری از چسب چوب بی رنگ استفاده کردم بهتر بود



خوب من ۲ مدل نگین وسط این گل گذاشتم یکی این مدل یکی یه مدل دیگه با نگین گرد 
حالا واسه دستبند هم یکی کوچکتر ازین درست میکنیم و یه زنجیر از پشت اون رد میکنیم

حالا واسه ساخت انگشتر هم یه قاب خالی انگشتر بر میداریم و توش رو چسب چوب بی رنگ میزنیم و دایره های مقوایی ساخته شده و روش میچسبونیم







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)