خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

شما هم به کمپین روبان آبی بپیوندید!

1392/9/2 20:13
نویسنده : خاله ی مهربون
772 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی می توانیم با اطلاع رسانی جان بسیاری از عزیزانمان را نجات دهیم چرا این کار را نکنیم ؟ برای بالابردن آگاهی درباره دیابت عضو کمپین روبان آبی شوید ، روبان آبی را به دستتان ببندید و قول دهید که یک تغییر هر چند کوچک در زندگیتان ایجاد کنید و به دیگران هم بگویید .

شما هم به کمپین روبان آبی بپیوندید!

 

کمپین روبان آبی

بر طبق آمار وزارت بهداشت، در کشور ما بیش از 48% مردم، مستعد ابتلا به دیابت هستند، بیماری که با آموزش صحیح قابل پیش گیری است و می توان از عوارض خطرناک آن چون نابینایی، از کار افتادگی کلیه ها یا قطع پاها و نارسایی قلبی  دوری جست.

برای اولین باردر ایران، کمپینی در ابعاد ملی برای بالابردن آگاهی در مورد این بیماری آغاز شده است.
کمپین روبان آبی، با حمایت وزارت بهداشت، شهرداری تهران ، کانون پیشگیری از دیابت و انجمن دیابت گابریک به منظور بالا بردن آگاهی عمومی در مورد این بیماری و راه های پیشگیری از آن راه اندازی شده است.
آی بانو به عنوان یکی از حامیان این کمپین از شما دوستان دعوت می کند تا عضو این حرکت بی نظیر شده و گام مهمی در جهت اطلاع رسانی بردارید . شاید خود شما و یا یکی از عزیزانتان در خطر ابتلا باشید!

در این کمپین، شهروندان قول می دهند که یک روز زندگی سالم تری داشته باشند و یاد بگیرند که چگونه می توانند از ابتلا به دیابت پیشگیری کنند.

در وب سایت کمپین روبان آبی، علاوه بر به دست آوردن اطلاعات بیشتر، می تواند شانس ابتلا به دیابت خودتان را هم محاسبه کنید و اگر در گروه پر ریسک قرار می گیرید، از حالا به فکر پیشگیری باشید. همین امروز به آدرس زیر بروید و به این کمپین بپیوندید و به خودتان قول دهید که یک روز سالم تر زندگی می کنید.

www.robanabi.ir

کمپین روبان آبی برای بالابردن آگاهی درباره دیابت

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)