خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

تزیین غذای کودک-بشقاب کودک

1391/7/23 10:26
نویسنده : خاله ی مهربون
1,765 بازدید
اشتراک گذاری

غذای کودک

*سینه مرغ رو نازک کنید و با قالب روی اون فشار بدین تا خط بیفته.

آشپزی

آپلود سنتر عکس رایگان

آپلود سنتر عکس رایگان

 

*بعد با قیچی آشپزخونه دور اونو ببرید.

 

آپلود سنتر عکس رایگان

 

*بعد تکه های بریده شده رو که من به شکل ماهی بریدمو مزه دار کنید. و داخل پودر سوخاری یا هر چیزی که باهاش سوخاری میکنید بزنیدو سوخاری کنید.

 این روش منه که بجای بلدرچین از مرغ استفاده کردم.

 

آپلود سنتر عکس رایگان

 

حالا نوبت تزئینه.

*تره رو به این شکل ببرید.

 

آپلود سنتر عکس رایگان

 

*ماهی ها رو داخل بشقاب بچینید و از مخلوط سبزیجات برای سنگ ریزه کف دریا و حباب دهن ماهی استفاده کنید.و از تره ها هم به عنوان گیاه دریایی استفاده کنید.

*از سس خردل برای گذاشتن چشم استفاده کنید.

 

آپلود سنتر عکس رایگان

 

 

 

 

 

بشقاب دریایی ما آماده شد. کوچولوی شما هم با دیدن این بشقاب ذوق زده میشه و حتی سبزیجات کنار غذا هم خورده میشه.امتحان کنید و لذت ببرید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)