خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

گواکامولی اناری ،برای زیبایی پوست

1392/10/5 0:41
نویسنده : خاله ی مهربون
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

انار ،این میوه شگفت انگیز باستانی حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان است که به حفاظت از پوست ، مو و ناخن ها در برابر آسیب های رادیکال های آزاد کمک می کند ، این غذای اناری را آماده کنید و لذت ببرید .

گواکامولی اناری ،برای زیبایی پوست

 

امروزه بیشتر افراد معروف از فواید خام خواری صحبت می کنند وما می دانیم که مصرف سبزیجات و میوه ها چقدر روی سلامت و درخشان نگه داشتن پوست موثر است. متخصصین تغذیه ( خواهرهای دوقلویی ) بنام تامی و الیزه که به نام دوقلوهای متخصص معروفند، مصرف غذاهای سالم را جزو مهمترین پروژه های خود در نظر می گیرند. در کتابی که در دست تالیف دارند " Veggie Cure " ، هر دوی آنها در طی 15 سال تجربه در امر تغذیه ، به خواص میوه های مختلف مخصوصا انار- یکی از مغذی ترین و غنی ترین میوه های فصل پرداختند.

این میوه شگفت انگیز باستانی حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان است که به حفاظت از پوست ، مو و ناخن ها در برابر آسیب های رادیکال های آزاد می پردازد. انار همچنین به حفظ آب موجود در بافت پوست کمک می کند. چون در واقع 82% این میوه از آب تشکیل شده است. این متخصصین این چنین بیان داشته اند: " پوست شما بوسیله مواد مغذی موجود در انار تغذیه شده و جوانتر و پر تر به نظر می رسد". ویتامین c در میوه ها بطور فراوانی وجود دارد که رنگ و ضخامت پوست را با تولید کلاژن بهبود می بخشد ، همانند پتاسیم که باعث حفظ رطوبت پوست می شود.

دانه های انار را به راحتی می توانید در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. می توانید در وعده صبحانه یا داخل سالاد از دانه های انار استفاده کنید. در ادامه شما را با 3 دستور پخت غذای سالم که در برگیرنده این میوه آبدار سرشار از آنتی اکسیدان است،با اقتباس از کتاب " Veggie Cure " که قرار است در ژانویه 2012 منشتر شود ، آشنا می کنیم.

گواکامولی :مناسب برای جشن ها برای 8 نفر

گواکامولی Guacamole یک دیپینگ مکزیکی است و در کنار اغلب غذاهای مکزیکی سرو میشود. گواکامولی به همراه ترتیا چیپس سرو می شود.

Guacamole-2

1 عدد آووکادو
1 سیر کوچک ، له شده
1-2 عدد فلفل سبز کوچک خرد شده
1/2 فنجان انگور قرمز ، هر حبه را به 4 قسمت برش بزنید
1/3 فنجان مانگو مکعبی خرد شده
1/4 فنجان دانه انار
1 قاشق غذاخوری گشنیز خرد شده
1 عدد لیموترش – عصاره 
نمک و فلفل بعنوان چاشنی

گواکامولی اناری

پوست آووکادو را بگیرید و آنرا با چنگال له کنید. با بقیه مواد بالا به جز انار آنرا کاملا مخلوط کرده و در آخر دانه های انار را روی مواد بریزید و به همراه ترتیا سرو کنید.

گواکامولی اناری برای زیبایی در شب یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)