خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

به کمپین مامان های بالای 40 سال بپیوندید! زیبایی و سلامتی برای خانم های خانه دار و کارمند

1392/10/12 20:18
نویسنده : خاله ی مهربون
742 بازدید
اشتراک گذاری
به کمپین مامان های بالای 40 سال بپیوندید! زیبایی و سلامتی برای خانم های خانه دار و کارمند
زیبایی و سلامتی برای خانم های خانه دار و کارمند

اگه جزو اون دسته افرادی هستید که فکر میکنید سلامتی و ظاهر خوب دو تا بخش جدانشدنی از زندگی هر کسی هستند، به این مطلب توجه کنید.


مامان ها معمولا به فکر سلامتی همه هستن، به غیر از خودشون! یک مدت از خودشون و وظایف شخصیشون در قبال بدنشون غافل میشن و وقتی به خودشون میان که شاید دیگه دیر شده باشه. شرکت سینره یک کمپین برای مامان های بالای 40 سال راه انداخته، که توی اون به صورت هوشمند و رایگان نسخه مراقبت از زیبایی پوست میده.

این کمپین که اسمش کمپین +۴۰ سینره هست، با توجه به نوع پوست، و محیط هایی که روزانه در اون قرار میگیرید، راهنماییتون میکنه تا بدونید بهتره چه محصولاتی رو در چه موقع از روز استفاده کنید. حتی اگه نمیدونید پوستتون از چه نوع (خشک-چرب-معمولی…) هست، سینره با چند تا سوال میتونه راحت این سوالتون رو بر طرف کنه.

اگر شما هم دوست دارید عضوی از این کمپین باشید، این وب سایت رو ببینید و از سینره برای خودتون ( یا مامانتون) نسخه مراقبت از زیبایی بگیرید. بعد هم می تونید در اطلاع رسانی راجع به این موضوع مشارکت کنید. این کمپین رو در وب سایت و یا وبلاگ شخصیتون به اشتراک بگذارید تا مخاطب های شما هم از چنین اتفاقی خبردار بشن. با این یادآوری برای خانوم ها و مامان هایی که حسابی سرشون شلوغ شده و سلامتیشون به کلی از اولویت هاشون افتادی تلنگری میخورن و اطلاعات درستی درباره کارهای راحت و ساده ای که هر روز میتونن برای پوستشون انجام بدن با خبر میشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)