خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

بازی پلنگ صورتی

1392/10/13 14:34
نویسنده : خاله ی مهربون
1,888 بازدید
اشتراک گذاری

این بازیم واقعا قشنگه من تا آخرش رفتم برای دانلود آن به ادامه مطلب برید.

داستان بازی از جایی شروع می شود که پلنگ صورتی خانه ای از عموی خود به ارث می برد. شایعه شده که یک گنج با ارزش در داخل خانه و جایی در زیرزمین پنهان است. پلنگ صورتی مصصم می شود تا این گنج را پیدا کند ولی پیدا نمودن آن هرگز کار آسانی نخواهد بود و او باید معماهای زیادی را حل کرده و ماجراهای زیادی را پشت سر بگذارد و برای به دست آوردن کلیدهای معما با اشخاص زیادی مبارزه کند. بازی حالتانیمیشن دارد و به همان حالت کارتون زیبای پلنگ صورتی طراحی شده است.

ویژگی های بازی Pink Panther: Pinkadelic Pursuit :

- نه مرحله هیجان انگیز
- دارای ۳ حالت بازی متفاوت
- انیمیشن های جذاب و کمدی
- حل معماهای جالب
- ساخته شده از روی کارتون زیبیا پلنگ صورتی
- و …

حداقل سیستم مورد نیاز :

- OS: Win98/Me/2000/XP
- Processor: P2 266 MHz
- RAM: 64 MB
- Graphic: 8 MB AGP card
- H.D.D: 3.5 GB
- DirectX 9.0

 

تصویری از محیط بازی :

 

 

نکته !  بعد از دانلود و اکسترکت بازی ، برای باز کردن فایل PIPAN.BIN از نرم افزار PowerISO استفاده کنید .

 حجم : 609 مگابایت  
 فرمت : RAR  
 پسورد : www.clip4u.org
 منبع : کلیپ فور یو
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)