خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

نقش پدر در سه ماهه اول بارداری

1392/12/9 19:34
نویسنده : خاله ی مهربون
297 بازدید
اشتراک گذاری

شما و همسرتان از شنیدن خبر بارداری و اضافه شدن عضو جدید به خانواده بسیار هیجان زده اید، اما بهتر است خود را برای واقعیات بارداری، که در طول سه ماهه اول با آن ها مواجه می شوید، آماده سازید.

تغییرات به وجود آمده در سه ماهه اول

شما به عنوان یک پدر جدید باید از عوارضی که بارداری برای همسرتان در پی دارد آگاه باشید تا بتوانید بهترین عکس العمل را در مقابل آن ها نشان دهید. بارداری در سه ماهه اول موجب بروز مشکلات زیر در همسر شما می گردد:

  • احساس خستگی
  • احساس نیاز به دفعات قابل ملاحظه ای به دفع ادرار
  • حالت تهوع و استفراغ
  • ویار

آنچه شما می توانید انجام دهید

شما می توانید با قبول مسئولیت های بیشتری در انجام کارهای روزانه منزل فرصت های بیشتری را برای استراحت همسرتان فراهم کنید. می توانید خانه را تمیز کنید، لباس بشویید، ظرف ها را بشویید و حتی آشپزی کنید.
بهتر است برای درک بیشتر همسرتان خود را به جای او فرض کنید در این صورت متوجه دردسری که حالت تهوع تمام مدت، می تواند ایجاد نماید، می شوید. اگر همسرتان غذای مورد علاقه شما را نمی تواند تحمل کند از او ناراحت نشوید.

ممکن است تغییراتی که در بدن همسرتان در حال ایجاد است باعث تغییر نیازهای غذایی و تمایل ناگهانی به مواد غذایی خاص شود، پس اگر نیمه شب از شما درخواست خیارشور یا ترشی کرد بهتر است تنها لبخند بزنید و از او بپرسید درخواست دیگری دارد یا خیر و فوراً بیرون رفته و خواسته اش را تهیه نمایید. تا جایی که می توانید از همسرتان حمایت کنید. شما می توانید در مراجعه برای معاینات دوران بارداری او را همراهی نمایید و اتفاقات و تغییراتی که در حال رخ دادن است را پیگیری نمایید. ابراز محبت به همسرتان را فراموش نکنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)