خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

چگونه بهترین تعطیلات زندگیمان را بطور مجانی داشته باشیم !

1393/1/3 4:09
نویسنده : خاله ی مهربون
497 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه بتوانیم به جاهای مختلف دنیا سفر کنیم(از بازار های عمان گرفته تا کافه هایی در نیویورک) و مثل افرادی که در آن جا زندگی می کنند آن منطقه را خوب بگردیم و مجانی آن جا بمانیم،ممکن است غیر واقعی به نظر برسد... اما ممکن است !

 

برای گذراندن بهترین تعطیلات زندگیتان ، تمام چیزی که نیاز دارید مقداری اعتماد به نفس ، توانایی در انجام گفتگو های محاوره ای و حس ماجراجویانه است.

Couchsurfing یک شبکه اینترنتی است که در آن مردم از تمام دنیا به دنبال مکانی برای اقامتشان در سفر می گردند یا جایی را برای ماندن دیگران ارائه می دهند و یک گونه توافق دو طرفه بین خودشان برای ماندن در آنجا ایجاد می کنند.
این چهره خوش جهانی شدن است و یک گونه تعامل را برای مسافران ایجاد می کند که هیچ هتلی نمی تواند ایجاد کند.

سه میلیون عضو!! به خاطر یک ایده جالب

این سایت توسط Casey Fenton در سال 1999 ایجاد شد .این ایده از آنجایی شکل گرفت که او به 1500 دانشجوی ایسلندی ایمیلی فرستاد که در آن تقاضای جایی برای ماندن در طول سفر خودش را کرده بود و وقتی که 50 پاسخ مثبت دریافت کرد متوجه شد که این ایده جالبی است.
حالا این سایت دارای سه میلیون عضو است و آن هم به خاطر یک ایده جالب همراه با شعاری جذاب وهمچنین به ساختن دنیایی بهتر هم کمک می کند.

این سایت به کاربرانش اجازه می دهد تا اولویت های فعلی خودشان را اعلام کنند که شامل اقامت کردن،میزبان شدن، نشان دادن اطراف به مسافران می باشد.

مثل افراد محلی ،از آن جا دیدن کنید.

Couchsurfing راهی برای شناختن سریع فرهنگ منطقه است و به مسافران فرصت اینکه تجربه شناخت واقعی منطقه شبیه کسانی که آنجا زندگی می کنند را می دهد.مثلا در روم ممکن است به کلوب زیرزمینی بروید،در هانووی از شما بخواهند که در شب شعر ،شعری را نقد کنید یا از سکوی لقی بپرید و یا در روتردام شما را به رستوران محله خودشان ببرند.

این وبسایت فعالانه برقراری شبکه های محلی و انجمن های اجتماعی را تشویق می کند،یک منبع اطلاعاتی خوب است و به مسافران این امکان را که با گروه های مختلفارتباز برقرار کنند را می دهد.ثبت نام در این سایت مجانی است و اعضا می توانند همدیگر را تایید کنند و جا هایی را که در آن اقامت کردند را به هم معرفی کنند.

اعضای این سایت آزاد هستند که در هر زمانی هر درخواستی را رد کنند و مکاتبات اولیه توسط خود سایت فیلتر می شود.

عاقلانه تصمیم گرفتن برای جایی که می خواهید بمانید همیشه مهم است به هر حال شما می خواهید غریبه ای را در مکان نا آشنایی ببینید.دیدار اولیه را در مکان عمومی انجام دهید و آدرس میزبان خود را به نزدیکانتان اطلاع دهید و آماده باشید که اگر مشکوک بودید از آنجا بروید.

قانون های ساده و راه های دیگر

اعضای قدیمی به تازه وارد ها توصیه می کنند که به قانون های ساده ای عمل کنند.خوب است برای جبران زحمت های میزبان برای او هدیه ای ببرید،شست و شو ها را انجام دهید،سعی کنید به چیدمان خانه آن ها نخندید و از همه مهمتر بیش از حد واندازه خود در آنجا نمانید.

سایت های دیگری مثل این سایت وجود دارند ولی همه مجانی نیستند یا به این گستردگی نیستند.شبکه تبادل استرالیایی GlobalFreeloaders راه خوبی است تا تجربه نقاط متفاوت جهان را با بودجه کم داشته باشید.
کسانی که می خواهند در اروپای شمالی بمانند بهتر است به سایت هلندی Stay4free سری بزنند.
شما می توانید همراهانی برای مسافرت خود درسایت  TravelersMee پیدا کنید،این سایت برای کسانی که فکر می کنند تنها سفر کردن در couchsurfing سخت است ،پیشنهاد بسیار خوبی است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)