خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

سوهان عسلی با پسته

1393/1/7 19:13
نویسنده : خاله ی مهربون
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

 این  ابنباتهای خوشگل یاد اور خاطرات دوران کودکی منه
یادم هست هنوز مدرسه نمیرفتم از دخترهای همسایه مادر بزرگم اینا این رسیپی رو یاد گرفته بودم و هر وقت مامانم خونه نبود میپختمش
وچون بلد نبودم میچسبید ته قابلمه و بعد با هزارو یک مصیبت میشستمش اونم چه شستنی
و همیشه هم لو میرفتم و مورد سرزنشهای مادر گرام قرار میگرفتم  که بچه مگه نگفتم وقتی من خونه  نیستم ازین کارا نکن دست به گاز نزن اما کو گوش شنوا...
  جالبش اینه که توی قابلمه‌های نو مامانم این کارارو می‌کردم چون فکر می‌کردم چون اونا نو هستن پس ابنباتام نمیچسبن, مامان بیچارمو کچل کردم بس که موهاشو کند از دست من  

سوهان عسلی با پسته

 مواد لازم :
شکر: 12 قاشق غذا خوری
کره : 2 قاشق غذا خوری
عسل : 1 قاشق غذا خوری
ماست:1,1/2 قاشق غذا خوری
پسته یا فندق یا بادام یا کنجد
پسته : ۲/۳ پیمانه


پسته یا هرچیز دیگه‌ای رو که میخوان استفاده کنید اول تست کنید   و کنار بذارید .

همه مواد را درون ماهی تابه تفلون بریزید و مدام مخلوط کنید

سوهان عسلی با پسته


وقتی شکر اب شد عسل را اضافه کنید و هم زدنتان ادامه بدهید

سوهان عسلی با پسته


تا رنگ شکلات عوض بشه و تیره بشه( قهوهای ) اینجا توی عکس نمیدونم چرا سیاه افتادن  هرچی عکس گرفتم تیره شد "

سوهان عسلی با پسته

2/3 پسته هارو اضافه کنید
روی یک کاغذ المینیومی  خیلی کم روغن بمالید یا از اسپری استفاده کنید  و با قاشق  از مواد روی ان بریزید و بلا فاصله روی هر کدام از سوهان‌ها چندتا پسته بچینید

 
سوهان عسلی با پسته



و صبر کنید تا کاملا شکلاتها خنک شود و بعد جدا کنید اگر مایع شکلاتتان صفت شد نگران نباشید دوباره روی حرارت نرمش کنید و به کارتون ادامه بدیدمنبع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)