خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کاردستی با رول دستمال کاغذی

1391/8/7 10:20
نویسنده : خاله ی مهربون
34,187 بازدید
اشتراک گذاری
با چند تا جعبه خالي و لوله دستمال آشپزخونه ميشه يه قلعه خوجل ماماني درست كرد!











شکلک

















شکلک








شکلک









شکلک






دور یک لوله دستمال کاغذی را با کاغذ کشی بپوشانید.




گوش ها را هم با کاغذ کشی درست کرده و به لبه های بالای لوله بچسبانید.






دهن خرگوش




پوزه ها - یک دایره از کاغذ کشی بریده و داخل آنرا یک تکه پنبه بگذارید...






بینی خرگوش - همانند پوزه ها درست میشه...




مو و دست های خرگوش



شکلک











شکلک










 

شکلک











شکلک







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رویای...
14 بهمن 91 10:29
سلام عزیزم
روزتون بخیر خیلی خوشحالم که با وب شما اشنا شدم
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
دوس دارم شما رو کنار خودم داشته باشم
تا از هنرتون استفاده کنم


سلام به شما
چشم/من لینک شما را میگذارم
موفق باشید/ممنون از نظر خوب شما
وب نظر
16 اردیبهشت 93 14:35
سلام دوست گرامی . اگر تمایل به ثبت رایگان لینک مطالبتان را در پایگاه وب نظر دارید . لطفا" به من سر بزنید و آدرس لینک مورد نظرتان را همراه با اسم سایت خود در قسمت نظرات معرفی کنید تا لینک شما با نام خودتان ثبت گردد . در صورت عدم تمایل پیغام بگذارید تا لینکتان حذف گردد. با هر لینک که در وب نظر بگذارید آمارشما در آلکسا بالاتر خواهد رفت و بازدیدکننده بیشتری را خواهید داشت . یادآوری میکنم وب نظر تازه شروع به کار کرده است و فعلا" اولویت بندی درجهت ثبت لینک ندارد . خوشحال خواهم شد که به من سر بزنید . متشکرم
الف
3 فروردین 95 16:00
سلام واقعا عالی و خلاقانه ممنون
خاله ی مهربون
پاسخ
با سلام خواهش می کنم خوش آمدید
علی
15 دی 95 17:43
خیلی خوبه