خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

یک هفته تا تغییر زندگی 3

1393/1/17 7:55
نویسنده : خاله ی مهربون
458 بازدید
اشتراک گذاری

باید بدانید که تغییر زندگیتان به آن چیزی که واقعا می خواهید، بسیار لذت بخش تر از آن است که مدام از آن فرار کنید. شما می خواهید که این کار را انجام دهید چون در حال خواندن این مطلب هستید ، پس این را هم باید بدانید که همین حالا زمان مناسب است !

 

بی توجه به تعداد اشتباهاتی که داشتید و یا اینکه چقدر کند پیشرفت کرده اید ، شما هنوز یک قدم از آنهایی که هیچ تلاشی نکرده اند جلوتر هستید.اگر همین امروز شروع به انجام دادن این 7عادت کنید ، قول می دهم در عرض یک هفته تغییرات قابل توجهی را می بینید، فقط قول دهید که آنها را تبدیل به عادت کنید وبعد از یک هفته هم مدام اجرا کنید !

یک هفته تا تغییر زندگی 2

 

3. به روشی که خاص شماست به دیگران کمک کنید.

همه ما دارای نقاط قوت و استعدادهای طبیعی هستیم که می تواند به طور چشمگیری به کسانی که در اطراف ما هستند کمک کند. آنچه به نظر شما آسان می آید، بی شک برای بقیه دشوار است. ما همیشه فکر می کنیم که این استعداد ها خاص دیگران هستند و اغلب به سختی متوجه می شویم که ما هم چیزی برای عرضه کردن داریم و به ندرت آن را با دیگران قسمت می کنیم. شور وشوق درونی ما از استفاده معمول این استعداد های ذاتی ناشی میشود.

از خود بپرسید "آدما برای چی از من تشکر می کنند؟" مردم به طور معمول در چه زمینه هایی از شما کمک می خواهند؟ احساسات و استعدادهای اکثر مردم، به روش یا روش هایی به دیگران کمک می کند. شاید برای شما در زمینه نقاشی ، آموزش ریاضی ، پختن یک غذای خوشمزه یا اداره یک کلاس ورزش باشد. هر روز برای به اشتراک گذاشتن استعداد های خود وقت بگذارید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)