خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

آموزش دعاهای وضو(دخترانه)

1393/1/24 20:15
نویسنده : خاله ی مهربون
5,219 بازدید
اشتراک گذاری

                       

                                آموزش وضو و دعاهای آن به کودکان با تصویر

آموزش وضو و دعاهای آن به کودکان با تصویر آموزش وضو و دعاهای آن به کودکان با تصویر آموزش وضو و دعاهای آن به کودکان با تصویر

آموزش وضو و دعاهای آن به کودکان با تصویر آموزش وضو و دعاهای آن به کودکان با تصویر آموزش وضو و دعاهای آن به کودکان با تصویر

معلم یزدی:سلام خسته نباشید من یه طرح کودکانه ی دعای وضو برای نصب در وضوخانه مدرسه می خوام اگه دارید برام بذارید تو وبلاگتون 
موفق و پیروز باشید                                                                                                 تاریخ:۱۷آذر۹۱


سلام 
منظورتون یه کادر کودکانه است برای قرار دادن دعای وضو داخل آن؟

......................................

معلم یزدی :بله طرحی که بتونم با مقوای رنگی درست کنم برای وضوخانه
فکر میکنم مورد استفاده خیلی ها قرار بگیره
ممنون                                                                                                                   تاریخ:۱۸آذر۹۱

منبع:http://tajrobeha91.blogfa.com/post/135
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 12:22
عالی بود