خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

شعر کودکانه عروسک ها

1393/3/16 14:55
نویسنده : خاله ی مهربون
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب و عزیز

امروز یک شعر از عروسک ها یاد می گیریم

بچه هایی که عروسک زیاد دارن مخصوصا عروسک های حیوانات


عروسک ها

یک عروسک اینجا

یک عروسک آنجا

یک عروسک پایین

یک عروسک بالا

این عروسک شیر است

آن عروسک موش است

این عروسک روباه

آن یکی خرگوش است

این یکی نخ دارد

آن یکی هم میله

چشم این از توپ است

چشم آن از تیله

این یکی چون سایه

روی پرده پیداست

آن یکی انگشتی است

کوچک است و زیبا

این یکی از اسفنج

آن یکی از چوب است

این عروسک شیطان

آن عروسک خوب است

این یکی بازیگوش

آن یکی خاموش است

این عروسک تنبل

آن یکی باهوش است

این عروسکها  را

دوست دارم بسیار

من عروسک سازم

راضی ام از این کار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهربون
16 خرداد 93 16:21
سلام گلم ممنونم که مطالبم را پسند کردی من هم 3 تا از مطالبت را پسند کرده ام ولی وقتی وارد منوی کاربری خودم میشم و می خوام ظرفداریتو بکنم میگه امکان ندارد ولی من مطالبت را پسند کرده اما
مامانِ یسنا
17 خرداد 93 7:52
جالب بود ممنون