خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

راهنمای خرید غذاساز

1391/8/14 13:34
نویسنده : خاله ی مهربون
2,562 بازدید
اشتراک گذاری
غذاساز، وسیله‌ای است که می‌توانید با آن بدون زحمت و فقط در چند ثانیه غذای کودک را له کنید. غذاساز‌های مخصوص کودک در بازار وجود دارند اما اگر می‌خواهید از یک وسیله چند استفاده مختلف کنید، می‌توانید غذاسازی بخرید که برای استفاده خودتان هم مناسب باشد.

همه شما می‌دانید که بچه‌ها در اولین روزهای غذا خوردنشان باید غذای نرم و صاف بخورند. خیلی از خانواده‌ها غذای کودک را با گوشت‌کوب می‌کوبند یا با پشت قاشق له می‌کنند. اما غذاساز، وسیله‌ای است که می‌توانید با آن بدون زحمت و فقط در چند ثانیه غذای کودک را له کنید. غذاساز‌های مخصوص کودک در بازار وجود دارند اما اگر می‌خواهید از یک وسیله چند استفاده مختلف کنید، می‌توانید غذاسازی بخرید که برای استفاده خودتان هم مناسب باشد. این نمونه‌ها با کارآیی‌های متفاوت به شما در انتخاب مناسب‌ترین غذاساز کمک خواهند کرد.

ax

مولینکس، مدل ADQ740


این وسیله هم مخصوص آماده کردن غذای کودک است. در محافظ این وسیله علاوه بر ایمنی باعث می‌شود مواد غذایی بیرون نریزند. تیغه این غذاساز جدا می‌شود و می‌توانید آن را کاملا بشویید و دیگر نگران ماندن ماده غذایی لای تیغه‌ها نباشید. می‌توانید غذا را در ظروف مخصوص کودک این غذاساز به فرزندتان بدهید.

حدود قیمت: 80 هزار تومان




ax

فیلیپس، مدل HR7620


این غذا ساز امکان رنده کردن، ورقه کردن، خردکردن سبزی و مواد دیگر و همزدن را دارد. به علاوه برای نگهداری آسان‌تر و بهتر می‌توانید همه لوازم جانبی این دستگاه را در کاسه دستگاه جا بدهید و در گوشه‌ای از آشپزخانه بگذارید. با این روش دیگر چیزی از وسایل غذاساز را گم نخواهید کرد.

حدود قیمت: 150 هزار تومان



 

ax

تفال، مدل FP-4121


این غذاساز برای آبمیوه‌گیری میوه های نرم، خرد کردن، گرفتن عصاره مرکبات، رنده کردن و خردکن سبزی و مواد غذایی دیگر طراحی شده. این دستگاه با دو سرعت متفاوت کار می‌کند. هم می‌توانید آن را ممتد روشن کنید و هم از عملکرد ضربه‌ای آن استفاده کنید. به‌علاوه این دستگاه یک پارچ مخلوط‌کن یک و نیم لیتری دارد که می‌توانید برای تهیه انواع نوشیدنی‌ها از آن استفاده کنید.

حدود قیمت: 300 هزار تومان




ax

بیم مدل EEP-868‎


این غذاساز با توان 700 وات کار می‌کند. می‌توانید با آن خرد کنید، رنده کنید، پوره کنید و آبمیوه بگیرید. محفظه بالایی به عنوان مخلوط کن و محفظه پایینی به عنوان خرد کن و رنده کار می‌کند. یک ویژگی مهم این وسیله این است که با ده سرعت مختلف کار می‌کند. سیستم ایمنی از داخل، این دستگاه را برای کار کردن امن می‌کند.

حدود قیمت: 200 هزار تومان




ax

بوش، مدل MUM86R1


این وسیله بسیار پرقدرت است. با توان 600 وات کار می‌کند و قدرت آن از تمام نمونه‌های مشابهش بالاتر است. بدنه آلومینیومی باعث می‌شد وسیله بسیار سبک باشد و کاسه استیل آن 5.4 لیتر گنجایش دارد. با این دستگاه حرفه‌ای به عنوان همزن هم کاربرد دارد و  می‌توانید با آن تخم‌مرغ و خامه را هم بزنید. داشتن قابلیت هم زدن خمیر هم از ویژگی‌های این غذاساز است.

حدود قیمت: 900 هزار تومان




ax

بلاک اند دکر مدل FP45


این وسیله جای نسبتا کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند. توانایی خرد کردن، خلال کردن و هم زدن مواد را دارد و محفظه آن 2و4 لیتر است. قفل ایمنی آن، جلوی آسیب دیدن بچه‌ها را می‌گیرد و با آن می‌توانید با دو سرعت متفاوت کار کنید.

حدود قیمت: 150 هزار تومان




ax

هوگل مدل HG5828FP


آبمیوه‌گیر این دستگاه دارای دهانه بزرگی است و به شما اجازه می‌دهد میوه را به صورت کامل و بدون خرد کردن در آن بریزید. خردکن قوی دستگاه آن را برای خرد کردن مواد سفتی مثل تکه‌های گوشت هم مناسب می‌کند. موتور سریع و قوی آن هم باعث می‌شود بتوانید در آن شیرسویا تهیه کنید.

حدود قیمت: 145 هزار تومان




ax

کنوود، مدل FP12


این غذاساز کوچک پارچ مخلوط کن ندارد و از آن فقط می‌توانید برای خرد‌کردن سبزی و مواد دیگر، رنده کردن و نرم و صاف کردن غذا استفاده کنید. این غذاساز با دو سرعت متفاوت کار می‌کند و قیمت مناسب، یکی از ویژگی‌های مثبت آن است.

حدود قیمت: 115 هزار تومان




ax

پارس خزر، مدل CFP-110


این غذاساز 11 كاره با توان 600 وات کار می‌کند. از توانایی‌های دستگاه می‌توان به آبمیوه‌گیری، رنده در سه سایز متفاوت، خلال كردن، خرد كردن، خمیرگرفتن، زدن خامه و مایونز و قابلیت خرد كردن سبزی و گوشت اشاره کرد. این دستگاه مجهز به میكرو سوئیچ و محفظه نگهداری وسایل است.

حدود قیمت: 135 هزار تومان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)