خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

تم کفشدوزکی با الگوی قابل چاپ برای تولد

1393/4/12 7:12
نویسنده : خاله ی مهربون
2,494 بازدید
اشتراک گذاری

تولد کفشدوزکی با الگوی قابل چاپ برای تولد

کلاه کفشدوزکی با الگوی قابل چاپ برای تولد

جهت دریافت الگو در سایز اصلی اینجا کلیک نمایید

پس از چاپ الگو به صورت دایره ای برش داده کلاه را ببرید

سپس تا زده با چسب مایع پشت کلاه را به هم رسانده و بچسبانید.

کلاه کفشدوزکی با الگوی قابل چاپ برای تولد

با روبان و مهره و ... مطابق تصویر بالا میتوانید در پایان تزیین نمایید .

امیدوارم خوشتون اومده باشهزیبا

 


برای مشاهده کارت دعوت کفشدوزکی در سایز اصلی اینجا کلیک نمایید

کارت دعوت کفشدوزکی با الگوی قابل چاپ برای تولد


کارت های کفشدوزکی

کارت های کفشدوزکیکارت های کفشدوزکی


کلاه کفشدوزکی

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان بردیا شیطون
12 تیر 93 10:58
آسمانم انتهایش قلب توست مهربان این آسمان از آن توست آسمانم هدیه ای از سوی من تا بدانی قلب من هم یاد توست
مامان بی تاب
12 تیر 93 12:32
وایییییییییییییییییی.خدای من وتو خیلی مهربونی قربونت بش ممن وبوس بوس بوس .دست گلت دردنکنه فدات شم .خیلی دوست دارم
بابا و مامان
12 تیر 93 13:38
آیدا (مامان الینا)
11 آذر 93 18:05
سلام میتونید منو راهنمایی کنید میخواستم بدونم کلاهو تو چه سایزی از کاغذ چاپ کنم؟