خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

شعر کودکانه چهارشنبه سوری

1394/12/21 18:27
نویسنده : خاله ی مهربون
817 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه سوری که میشه آخر ساله                 زمستون کم کم که میره پشتش بهاره

تو کوچه ها خیابونا هر جا که میری                      شور و نشاط و شادی و آتیشی می بینی

این نیست قدیمی ایران زمینه                            دوسش دارم من نیست دیر نمیمونه

چهارشنبه سوری که میشه آخر ساله                زمستون کم کم که میره پشتش بهاره

می خوان برن تو کوچمون هیزم بیارن                   هیزمو کبریت می زنن آتیش می گیره

وای همگی با احتیاط از روش بپرن                       بچه محل، همسایه ها تشریف بیارن

باید مواظب باشیم بچه های خوب                      دست بابا و مامان رو محکم بگیر خوب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)