خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کاردستی گل نرگس خاله لیلا

1392/6/20 18:00
نویسنده : خاله ی مهربون
3,305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي خوب و مهربونم

امروز يك كاردستي گل زيبا با شونه تخم مرغ و مقوا درست مي كنيم

الگوي اين كاردستي رو مي ذارم شما هم بتونيد درست كنيد

دريافت الگوي كاردستي گل اركيده

خوب شونه ي تخم مرغ رو مثل شكل زير مي بريم

بعد داخل شونه تخم مرغ رو رنگ مي كنيم

حالا الگوي گل رو مي بريم

حالا وسط گل رو به اين الگو مي چسبونيم

 

حالا مي تونيم يك ني وصل كنيم و گل رو به دستمون بگيريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سید علی
21 دی 92 19:29
سلام بزرگوار من این کاردستی رو توی برشور فرهنگی موسسه مون چاپ کردم و با اجازه تون آدرس و آرم خاله لیلا رو هم از روی عکس ها حذف کردم امیدوارم راضی باشند ثوابش برای شما باشه ایشالا بیان به وبلاگم و رضایتتون رو اعلام کنید ممنونم
خاله ی مهربون
پاسخ
ممنونم از حضورتون.امیدواریم خاله لیلا راضی باشند
سید علی
22 دی 92 18:05
سلام لطف کنین آدرس وبلاگ خاله لیلا رو توی وبلاگم برام بنویسین تا از خودشون اجازه بگیرم
خاله ی مهربون
پاسخ
چشم