خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

7 اپلیکیشن برای بهره وری بیشتر

1392/8/7 16:29
نویسنده : خاله ی مهربون
784 بازدید
اشتراک گذاری

اپلیکیشن ها ، کمک خوبی برای ما هستند به خصوص اگر آدم پرمشغله ای باشید ، با استفاده از این برنامه ها می توانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید و به خاطر داشته باشید که آدم های موفق از زمان درست استفاده می کنند !

 7 اپلیکیشن برای بهره وری بیشتر

اپلیکیشن clear

Clear
به آن لقب زیباترین اپلیکیشن برای مرتب نمودن لیستها داده اند . Clear  یک برنامه مفید برای کسانی است که به زیبایی بیش از عملکرد اهمیت می دهند. اما در عین حال بسیار کاربر پسند است: اگر بخواهید موضوعی را به اعضای لیست تلفن خود یادآوری نمایید، فقط کافیست گوشی را برداشته و از طریق گزینه ایمیل کار خود را انجام دهید. کاربران همچنین می توانند لیستهای مجزایی را برای گروه های مختلف کاری ، خرید و یا اهداف شخصی خود تعیین نمایند. این اپلیکیشن برای افراد پرمشغله بسیار مناسب است.

 

اپلیکیشن pocket

Pocket
به این اپلیکیشن رایگان پیش از این ها " Read It Later" می گفتند ،این برنامه برای ذخیره مقالات ، ویدئوها و صفحات اینترنتی که شما در حال حاضر وقت دیدن آنها را ندارید ولی می خواهید بعدها ببینید بکار می رود. مثل Evernote برای همه سیستم عامل ها در نظر گرفته شده است تا برای همه امکان دسترسی آسانی را فراهم نماید. CNET با دادن  5 ستاره یه این برنامه ،می گوید : اگر بدنبال یک ابزاری برای بوک مارک هستید که با همه سیستم عامل ها سازگاری داشته باشد ، راه دوری نروید. چون این اپلیکیشن از همه رقبای خود مانند Instapaper پیشی گرفته است . Pocket برنامه ای است که برای هر مقوله ای در نظر گرفته شده است.
دریافت از بازار 

 

اپلیکیشن evernote

Evernote
دسته بندی کردن یادداشت ، برچسب زدن به آن و تهیه یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید را با اپلیکیشن Evernote داشته باشید. نرم افزاری که بیشترین بهره وری را در میان نرم افزارهای مشابه دارا می باشد. یک برنامه رایگان که با صرفه جویی در زمان و انرژی برای ذخیره فایل ها ، تصاویر ، یادآوری ها ، لیست کارهای روزانه ، جملات و خیلی چیزهای دیگر فقط در یک نرم افزار با هر پلت فرمی در دسترس می باشد. می توانید یادداشتها را برای خودتان و یا دیگران از طریق ایمیل ارسال کرده و از میان ایمیل ها به جستجو بپردازید. از نظر جامعه رسانه های روز Evernote بهترین اپلیکیشن برای ایجاد یادداشتهایی است که نیاز دارید.(در این مطلب توضحات کامل این اپ را بخوانید )
دریافت از بازار 

 

نرم افزار گوشی همراه MindNode

MindNode
این اپلیکیشن iPhone و iPad شما را به سمت بهترین برنامه ریزی در کوتاهترین زمان برای انجام پروژه ها و مفاهیم در یک فضای گرافیکی جذاب هدایت میکند. بر طبق یکی از مقالات مجله فوربس : تئوری این برنامه به این صورت است که این شبکه های تصویری راهنمای کار ذهن ما شده و راه را برای ایده های جدیدتر و ارتباطات فکری بهتری مهیا می کنند.

 

اپلیکیشن موبایل Mailbox

Mailbox
اگر Gmail شما در حال سر ریز شدن است و شما را مضطرب می کند، نرم افزار رایگان Mailbox بهترین دوست جدید شما است. این نرم افزار با هدف کاهش ایمیل ها کمک می کند که صندوق نامه های شما متعادل بماند ضمن اینکه به همه ایمیل های باز نشده برچسب زده و به شما اجازه می دهد که پیام های خوانده شده را بلافاصله درسطل آشغال یا آرشیو قرار دهید.
این نرم افزار یکی از بزرگترین مشکلات افراد را درباره ایمیل ها حل کرده است: خلاص شدن از شر ایمیل ها و پیامهایی که دوست نداریم ببینیم و ذخیره کردن مواردی که می خواهیم بعدا ببینیم.

 

اپ CloudOn برای افزایش بهره وری

CloudOn
این اپلیکیشن رایگان برای افزایش بهره وری به شما اجازه استفاده از برنامه های مایکروسافت (word,Excel,Power Point) برای ایجاد سند های متنی روی گوشی های iPhone , iPad و یا Droid را می دهد. کاربران می توانند با هماهنگ سازی حساب های کاربری خود به Box,Dropbox,Google Drive , SkyDrive دسترسی داشته باشند و همچنین بطور مستقیم به لیست مخاطبین خود از طریق گوشی ایمیل بفرستند بنابرین نیازی نیست که حتما برای ارسال فایل های خود منتظر دسترسی پیدا کردن به یک کامپیوتر باشید.
اگر نیاز به کارکردن با نرم افزارهای مایکروسافت را حس کردید، این برنامه رایگان ، همان چیزی است که به دنبالش هستید.

 

اپلیکیشن Checkmark

Checkmark
ممکن است در لیست برنامه روزانه شما رفتن به خشک شویی قید شده باشد اما زمانی که از جلوی خشک شویی رد می شوید شاید فراموشش کنید. بله ! حتی برای این مساله نیز یک اپلیکیشن موجود است. این نرم افزار بر اساس زمان و موقعیت تنظیم می شود. با پرداخت 4.99 دلار ، کاربران می توانند اطلاعیه هایی ایجاد کنند و با یاد آورهای صوتی متوجه زمان انجام کار مورد نظر خود شوند. زمانی شرکت اپل یک یادآورنده مشابه روی گوشی های تلفن همراه ایجاد کرده بود اما با آمدن نرم افزار Checkmark به آسانی آنرا از دور خارج کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)