خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

خانه تکانی بهاری برای روح 1

1392/12/24 12:11
نویسنده : خاله ی مهربون
874 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز سال جدید فرصتی نو برای خانه تکانی روح و روان ماست و به این معناست که به خودتان این فرصت را بدهید که از شکست های گذشته فراتر رفته و رشد کنید یعنی نگرش مثبتی نسبت به احتمالات آینده داشته باشید پس تا عید با ما باشید .

    1. گذشته را رها کن    

 

آنچه اتفاق افتاده دیگر اتفاق افتاده!  وقتی زندگی چوب لای چرخمان می گذارد، به نظرمان بی معنی می آید و واکنش احساسی طبیعی ما این است که به شدت ناراحت شده و با همه توانی که داریم داد و بیداد کنیم. اما این کار چطور می تواند ما را از این مخمصه نجات دهد؟ معلوم است که نمی تواند.

هوشمندانه ترین و اغلب سخت ترین کاری که می توانیم در چنین شرایطی انجام دهیم این است که واکنش ملایم تری از خود نشان دهیم. ممکن است بخواهیم بسیار وقیحانه داد و بیداد کنیم اما بهتر آن است که عاقل تر و خود دارتر باشیم و به یاد داشته باشیم که خشم فقط اوضاع را از آنچه هست بدتر میکند. به یاد داشته باشید که هیچ مصیبتی به آن بدی که به نظر می رسد نیست، و حتی اگر هم باشد به ما فرصت قوی تر شدن می دهد.

هر لحظه دشوار در زندگی با فرصتی برای رشد شخصی و خلاقیت همراه است.اما برای به دست آوردن این رشد و خلاقیت، اول باید یاد بگیریم که گذشته را رها کنیم. باید قبول کنیم که سختی ها هم مثل چیزهای دیگر زندگی می گذرند و زمانی که گذشتند،آنچه باقی می ماند تجربه های خاص و درس های مورد نیازیست که باعث میشود دفعات بعد، تلاش بهتری از خود نشان دهیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)