خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

فنگ شویی برای تغییر دکوراسیون سال نو

1392/12/24 12:15
نویسنده : خاله ی مهربون
706 بازدید
اشتراک گذاری

برای سال نو حتما به فکر تغییر دکوراسیون هستید ، با استفاده از اصول فنگ شویی می توانید تحولی بزرگ در خانه ایجاد کنید ، با جریان یافتن انرژی در منزل ، آرامش و شادی در خانه جاری خواهد شد ، امتحان کنید !

فنگ شویی که به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمانهای مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد. هر نقطه در منزل تان به بعدی از زندگی تان مرتبط است. در زیربه مطالبی برای انرژی بخشیدن به همه مناطق منزل برای مبتدیان اشاره شده است .

در منزل پشت به در جلویی رو به داخل منزل ، بایستید(این طرح تنها برای یک طبقه از منزل کاربردی نیست بلکه کاربرد آن برای هر اتاق است. جلوی در ورودی بایستید و به اطراف نگاه کنید تا در یابید کدام گوشه مربوط به کدام منطقه است. اگر بیش از یک در ورودی دارید، از در اصلی استفاده کنید.) به جلو نگاه کنید. گوشه سمت چپ خانه، بخش پول است و گوشه سمت راست، بخش روابط است. متوجه شدید؟ با قرار دادن اجسامی معین در بخش های مقرر می توانید کار های خارق العاده ای انجام دهید. بعضی از این اشیا قدرتی نمادین داشته و بعضی دیگر اتصالی عینی با این مناطق ایجاد می کند. روش عمل این 8 مطلب بسیار پیچیده است. متخصص فنگ شویی، کاترین بروفی بهترین نکات فنگ شویی را که هر اتاق از خانه تان را آرام و شادی بخش می سازد را بیان کرده است.

جدول منطقه بندی فنگ شویی


پول: گل های تازه یا گیاهی سبز را در منطقه پول قرار دهید. همچنین این مکان بهترین محل برای قرار دادن اسکناس یا اموال با ارزش است.

شهرت: محلی برای در معرض دید گذاشتن جوایز و افتخارات است و همچنین محلی مناسب برای قرار دادن وسایلی است که برایتان شانس می آورند.

روابط:  هرچیزی را جفت قرار دهید( به خصوص مرغ عشق ها، پروانه ها و درناها). همچنین می توانید از تصویر دو درخت که شاخه هایشان درهم پیچیده استفاده کنید. اگر اتاق نشیمن منزل تان در این مکان قرار دارد، صندلی دسته دار دو نفره، یک جفت کوسن و یا دو صندلی مشابه در این مکان قرار دهید.

بچه ها و خلاقیت:  این محل، منطقه ای ایده آل برای دوزندگی، انجام کارهای دستی و قرار دادن یک تابلو برای نقاشی کردن روی آن است. اگر فرزندی ندارید، از این محل در آزاد گذاشتن کودک درونتان برای تخلیه شجاعانه خود با نقاشی کردن روی کاغذ دیواری یا تابلو استفاده کنید.

دوستان و سفر:  محلی مناسب برای قرار دادن عکس های جالب و بامزه، کارهای هنری و یا نقشه ای از جایی که شما را به یاد سفر جالبی می اندازد( یا محلی که آرزوی سفر به آن را دارید).

شغل: این محل باید تا آنجا که می تواند روشن باشد. اگر منطقه شغل اطراف در ورودی است، یک آویز چلچراغ یا شمع چند شاخه در این ناحیه قرار دهید. از چیزی که مربوط به شغل و یا خلقیات تان است نیز می توانید استفاده کنید. ممکن است یک دانشمند سخنی از انیشتین را در این منطقه بنویسد. اگر موسیقی می نوازید، آلات موسیقی خود را در این منطقه قرار دهید.

دانش: گوشه ای از این ناحیه را به مکالمات محاوره خود اختصاص دهید. اگر مدیتیشن می کنید، این ناحیه محلی مناسب برای این کار است.

خانواده و سلامتی:  تمیز نگه داشتن این بخش بسیار مهم است( می دانید که اگر سلامت نباشید...). همچنین محلی مناسب برای نگه داشتن عکس های خانوادگی است.

fengshui-points-5

  3 نکته مهم در فنگ شویی   

ترفندهای چیدمان منزل را که در زیر به آنها اشاره شده را دنبال کنید تا خانه ای شاد و آرامش بخش داشته باشید.

1. شلوغی ها را بر طرف کنید.
بی نظمی دشمن شماره یک فنگ شویی است. وجود ستون های نابجا و قرار گرفتن آن در جای نامناسب نیروی منزل تان را از کار انداخته و ورود انرژی مثبت را متوقف می سازد. بیش ترین مزاحمت را برای فنگ شویی، بی نظمی های اطراف محل ورودی خانه ایجاد می کند. بنابراین ابتدا به تمیز کردن این منطقه پرداخته و سپس به مرتب کردن مرکز خانه بپردازید.

وسایل شکسته را دور بریزید

2. وسایل شکسته را تعمیر کرده و یا دور بیاندازید.
این وسایل مانع نیروی حیاتی اند. بشقاب های لب پر شده، لامپ های سوخته و لباس های پاره را دور بیاندازید. ساعت هایی که کار نمی کنند، صندلی های شکسته و کابینت هایی که از جا در آمده اند را تعمیر کنید.

3. پنجره ها را تمیز کرده و درها را روغن کاری کنید.
در فنگ شویی، پنجره ها به منزله چشم خانه و در جلوی ساختمان به منزله دهان آن است. برای روشنی بخشیدن به خانه خود(و البته به خودتان)، به پنجره ها و درها توجه کرده و مطمئن شوید که به خوبی باز، بسته و قفل می شوند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)