خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

خانه تکانی بهاری برای روح 2

1392/12/24 12:28
نویسنده : خاله ی مهربون
777 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز سال جدید فرصتی نو برای خانه تکانی روح و روان ماست و به این معناست که به خودتان این فرصت را بدهید که از شکست های گذشته فراتر رفته و رشد کنید یعنی نگرش مثبتی نسبت به احتمالات آینده داشته باشید پس تا عید با ما باشید .

  2.  ببین واقعا دنبال چه چیزی هستی ؟  

  خانه تکانی بهاری برای روح 1

تا وقتی که تصمیم نگیرید می خواهید به کجا برسید ، هر کاری کنید بی نتیجه است. اول کشف کنید چه چیزی برایتان اهمیت دارد سپس می توانید آن چیزی بشوید که به خاطرش به دنیا آمده اید.

بعضی از ما به دنیا آمدیم که موسیقیدان شویم- تا افکار پیچیده و احساسات برانگیخته خودمان را به وسیله سیم های گیتار منتقل کنیم. بعضی از ما به دنیا آمدیم که شاعرشویم - تا با شعرهای زیبایمان به قلب آدم ها نزدیک شویم.بعضی از ما به دنیا آمدیم که کارآفرین شویم – تا ازچیزی که دیگران بی ارزش می پندارند فرصتی برای رشد و نمو ایجاد کنیم. بعضی از ما هم به دنیا آمده ایم تا چیزی باشیم یا کاری کنیم که تغییری در ما ایجاد کند.

هیچ کاری را فقط برای اینکه همان بار اول موفق به انجام آن نشدید رها نکنید. و زندگی خود را در راه تحقق رویاها و خواسته های شخصی دیگران هدر ندهید.شما باید شهود درونی خود را دنبال کنید ، تصمیمی بگیرید و تا زمان محقق شدن آن، رهایش نکنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)