خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

استایلیست خود باشید1 (ست کردن لباس با رنگ سال )

1392/12/25 19:57
نویسنده : خاله ی مهربون
766 بازدید
اشتراک گذاری

آیا برای ست کردن لباس هایتان به یک استایلیست نیاز دارید ؟ یا از ست های پیشنهادی دیگران استفاده می کنید ، به شما یاد می دهیم چطور ست لباس با رنگ سال آماده کنید .

 

چگونه لباس های بنفش ارکیده ای درخشان را ست کنیم ؟

بعنوان رنگ سال 2014 ، بنفش ارکیده ای درخشان ،دنیای مد را تحت تاثیر خود قرار داده است. می توانید از خانواده این رنگ که طیفی از رنگ بنفش یعنی یاسی ، گلی ، سنبلی و بادمجانی  است استفاده کنید .

در اینجا شما را با روشهایی آشنا می کنیم که بتوانید از تون های مختلف این رنگ در محیط های مختلف مثل کار ، تفریح و یا جشن ها استفاده کنید.

spring-color-1

ترکیب رنگ در لباس بیرون

اگر مایلید از رنگ های تند و شاد استفاده کنید، لباس های تک رنگ به مات کردن رنگ بندی کمک می کند .در حالیکه این بلوز بنفش رنگ تندی دارد می توانید از رنگ های مکمل برای ست کردن مثلا با یک ژاکت کش باف سبز کلاسیک استفاده کنید.

برای استفاده از رنگ های مکمل با توجه به چرخه رنگ ها عمل کنید ، رنگ مکمل رنگ مورد نظر شما مستقیما در طرف دیگر دایره قرار دارد (شکل زیر )

Color-Wheel

 

با رنگ ها ی تند از لوازم جانبی مثل کیف و کفش با رنگ های خنثی استفاده کنید.

 

 

ست کردن لباس با رنگ بنفش

ترکیبهای رنگی لباس روزانه
برای کنار هم قرار دادن رنگها یک الگوی رنگی در اطراف یک رنگ زمینه ایجاد کنید. در تصویر بالا یک تاپ بنفش  را با یک شال گردن صورتی طرح دار زیبا ست کردیم. می توانید لباس بیرون خود را با یک جفت صندل و یک شلوار جین راحت  کامل کنید.

 

ست کردن لباس با رنگ بنفش برای مهمانی

لباس مهمانی 
لباسی با رنگ بنفش مورد علاقه خود انتخاب کرده و آنرا با یک گردن بند کلفت تیره بپوشید. یک کفش پاشنه بلند و یک کیف دستی مشکی انتخاب کنید تا ترکیب رنگ ساده ای داشته باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)