خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

اسرار زنان موفق 3

1393/1/30 15:09
نویسنده : خاله ی مهربون
438 بازدید
اشتراک گذاری

علی رغم این حقیقت که زنان میزان ناچیز 4.2 درصدی از 500 مقام مدیر عاملی فوچون را در دست دارند ، و در سرتاسر جهان تنها 24.2 درصد از مدیر عاملان زن هستند ، باید بدانید که برای پیشتاز بودن در دنیای کارنیازی به کت و شلوار مردانه ندارید.اگر  میخواهید توانایی های خود را به دنیا نشان دهید به این ویژگی ها توجه کنید:

3. مالک دست آوردهای خود باشید.

اسرار زنان موفق 2


" من اعتقاد بسیاری به کار کردن داشتم و دوست داشتم هرتلاشی که میتوانست در به سرانجام رسیدن کارم کمک کند انجام دهم " این جمله ای بود که هیدر بِرش مدیر ارشد داروسازی مایلن در مجله وال استریت درباره چگونگی به موفقیت رسیدنش عنوان کرد. اگر او ادعا میکرد که موفقیتش تنها به این دلیل بوده که در مکان و زمان مناسبی قرار داشته ، چقدر از تاثیر گذاری او کم میکرد؟

سندبرگ در کتاب " پیش به جلو " مینویسد: " پیشرفت کاری اغلب به ریسک کردن و دفاع کردن از خود بستگی دارد- ویژگی هایی که معمولا زنان جرأت نشان دادن آن را ندارند. "

همانطور که نیکول ویلیامز کارشناس و متخصص شبکه بندی سایت لینکدین اشاره میکند " اگر خودتان درباره خودتان نظر مساعدی نداشته باشید ، هیچکس دیگر هم نخواهد داشت. اگر شما از پیشرفت هایتان حمایت نکنید ، و عنوان نکنید که چقدر به موفقیت شرکت کمک کرده اید در حق کارفرما یا مشتری خود کم لطفی کرده اید. " واضح است اگر رئیستان بداند وجود شما چقدر ضروری است احتمال بیشتری دارد به شما ترفیع بدهد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)