خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

حواسم بهت بود دانلود آهنگ جدید «رضا صادقی»

1392/10/4 17:36
نویسنده : خاله ی مهربون
769 بازدید
اشتراک گذاری

دانلود کنید و گوش دهید به آهنگ جدید و زیبای رضا صادقی با نام "حواسم بهت بود" که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ترانه سرا: محمد کاظمی
آهنگساز: ساناز کریمی
تنظیم: بابک مافی

♫♫♫♫♫♫

کنارت نبودم حواسم بهت بود

از عمق وجودم حواسم بهت بود

همیشه برای تو دلتنگ بودم

تو اون لحظه هایی که کمرنگ بودم

حواســـــــم بهت بود

حواســـــــم بهت بود

♫♫♫♫♫♫

حواسم بهت بود که غمگین نباشی

که از غم نپاشی

حواســــم بهت بود که قلبت نلرزه

که اشکت نلغزه ، حواســــم بهت بود

حواســــم بهت بود…

♫♫♫♫♫♫

چقد گریه کردم، چقد غصه خوردم

کنارت نبودم برای تو مردم

تو روزای دوری حواسم بهت بود

همیشه یه جوری حواســم بهت بود

حواســــم بهت بود

حواســــم بهت بود

♫♫♫♫♫♫

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)