خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

وقت خنده کودکان

1392/11/12 23:54
نویسنده : خاله ی مهربون
460 بازدید
اشتراک گذاری
لطیفه

 

*یکی میخواست یک کبریت سوخته رو روشن کنه،هرچی میزده کبریت روشن نمیشد.


 رفیقش بهش میگه: بابا خوب شاید کبریتش خرابه!

میگه: نه بابا، همین پنج دقیقه پیش روشن شد

 

*به یه نفر میگن با ریلكس جمله بساز.میگه:رفتیم باغ وحش با گوریل عكس انداختیم.

 

*یکی یه تیکه یخ گرفت دستش تو آفتاب داشت متفکرانه نگاش میکرد بهش میگن چیکار میکنی؟ میگه:من هنوز نفهمیدم این یخه کجاش سوراخه که ازش آب میچکه.

 

*خانمی به اورژانس تلفن زد و با اضطراب گفت: آقای دکتر زود بیاید ، بچه ام خودکار منو قورت داده.!

 - باشه الان می آییم.

 - تا رسیدن شما من چه کار کنم؟

-  خب با مداد بنویسید!

 

*توی رستوران، لیوان رو برعکس گذاشته بودند روی میز یکی می ره می شینه سر میز، می گه:

این چه لیوانیه که سر نداره؟! برعکسش می کنه و می گه: چه جالب! ته هم نداره!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)