خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

خانه تکانی بهاری برای روح 8

1392/12/28 20:07
نویسنده : خاله ی مهربون
997 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز سال جدید فرصتی نو برای خانه تکانی روح و روان ماست و به این معناست که به خودتان این فرصت را بدهید که از شکست های گذشته فراتر رفته و رشد کنید یعنی نگرش مثبتی نسبت به احتمالات آینده داشته باشید پس تا عید با ما باشید .

 

  8. بی دقتی را کنار بگذار  

 

خانه تکانی بهاری برای روح 7

 

وقتی اهداف تازه ای برای خود معین می کنید سعی کنید تا جایی که امکان دارد واضح باشند. مثلا وقتی می گوییم "می خواهم 2 کیلو وزن کم کنم" هدفی را انتخاب کرده ایم که می توانیم به آن برسیم. اما وقتی می گوییم "میخواهم وزن کم کنم" اینطور نیست.تنها راه رسیدن به نتیجه نهایی مورد نظر این است که حد و اندازه ای دقیق برای هدفی که می خواهید به آن برسید تعیین کنید.

نوع فعالیت خود را هم واضح بیان کنید. "ورزش می کنم" قابل اجرا نیست چون خیلی مبهم است. اما "ساعت 6 بعد از ظهر هر روز، نیم ساعت می دوم." چیزی است که می توانید انجام دهید - چیزی است که می توان طبق یک روال عادی اجرا کرد و برایش مقدار تعیین کنید.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)