خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

یک هفته تا تغییر زندگی 4

1393/1/18 0:26
نویسنده : خاله ی مهربون
440 بازدید
اشتراک گذاری

باید بدانید که تغییر زندگیتان به آن چیزی که واقعا می خواهید، بسیار لذت بخش تر از آن است که مدام از آن فرار کنید. شما می خواهید که این کار را انجام دهید چون در حال خواندن این مطلب هستید ، پس این را هم باید بدانید که همین حالا زمان مناسب است !

 

4. برای انجام کارهایی که دوست دارید وقت بگذارید.

یک هفته تا تغییر زندگی 3

 

در فعالیت هایی که نسبت به آن مشتاقید شرکت کنید. می تواند هر چیزی باشد. برخی مردم نقش فعالی در شورای شهرشان دارند، بعضی ها به باورهای مذهبی پناه می برند، بعضی ها به باشگاه های حمایت از چیزهایی که به آن معتقدند می پیوندند و باقی هم علاقه خود را در سرگرمی های خود می یابند. نتیجه روانی در همه این موارد یکسان است. آنها خود را درگیر چیزی می کنند که به شدت آن را باور دارند. و این درگیری به زندگیشان شادی و معنا می بخشد.

همین اصول در مورد کار و حرفه شما هم صدق می کند. چرا شما باید عاشق کاری که برای امرار معاش انتخاب می کنید باشید؟ تمرکز مداوم به تنهایی برای موفقیت وخوشحالی شما کافی نیست. تمرکز مهم است ، اما چه اتفاقی می افتد هنگامی که مسیری که انتخاب کرده اید سخت تر یا طولانی تر از پیش بینی شما می شود؟ اینجاست که تو باید عاشق کارت باشی!

کار کردن روی مسائلی که به آن علاقه مندید نه تنها برایتان لذت بخش است بلکه می تواند شما را از ترک آن، زمانی که فکر می کنید دیگر راهی وجود ندارد، بازدارد. این عشق کمک می کند تا آنقدر از مسیری که به سمت هدفتان طی می کنید لذت ببرید که لازم نباشد فقط روی تمرکزی که شما را هدایت می کند، تکیه کنید. عشق میتواند با به جلو راندن شما در بدترین شرایط ، زندگیتان را تغییر دهد.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)