خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

اسرار زنان موفق 1

1393/1/23 20:12
نویسنده : خاله ی مهربون
697 بازدید
اشتراک گذاری

علی رغم این حقیقت که زنان میزان ناچیز 4.2 درصدی از 500 مقام مدیر عاملی فوچون را در دست دارند ، و در سرتاسر جهان تنها 24.2 درصد از مدیر عاملان زن هستند ، باید بدانید که برای پیشتاز بودن در دنیای کارنیازی به کت و شلوار مردانه ندارید.اگر  میخواهید توانایی های خود را به دنیا نشان دهید به این ویژگی ها توجه کنید:

در حقیقت، بزرگترین اشتباهی که بسیاری از زنان مرتکب میشوند این است که سعی میکنند شبیه مردان باشند. برای مثال ، مدیر عامل ارشد یاهو! ماریسا مِیِر و مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک شریل سندبرگ به این مقام ها دست یافته اند بدون اینکه سعی کنند شبیه مردان باشند و به جای اینکار الگوی خودشان را برای موفقیت در کار ایجاد کرده اند. برای اینکه بدانید چگونه مثل آنها باشید به این توصیه ها توجه کنید:

اسرار زنان موفق

1. زمانیکه اشتباهی میکنید ، آن را نادیده بگیرید! به اشتباهتان فکر کنید و سپس از شر آن خلاص شوید.


سندبرگ در کتاب " پیش به جلو" راهنمای جدیدش برای به اوج رسیدن میگوید " پیام های منفی را که در طول زندگیمان بدست می آوریم برای خود درونی میکنیم – پیام هایی از قبیل اینکه رک بودن ، پشتکار داشتن و قوی تر بودن از مردان درست نیست. ما انتظاراتمان را از خودمان و از آنچه که میتوانیم به آن دست یابیم کم میکنیم. "

مثلا موقعیت ماریسا میر را در نظر بگیرید وقتی در شرایطی بود که در گوگل به آن تنزل رتبه گفته میشود : اگر کارش را ترک میکرد ، هرگز نمیتوانست امروز مدیر عامل ارشد یاهو! باشد. به گفته یکی از دوستانش در مجله نیویرک " او کارمندی ساده بود، ولی با موانع روبرو شد " و بعد از فقط شش ماه کار در یاهو! درآمد شرکت را برای اولین بار در چهار سال گذشته بالا برد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)