خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

ایده برای پخت نان:هویج پر شده با سالاد

1393/1/27 4:20
نویسنده : خاله ی مهربون
850 بازدید
اشتراک گذاری

ایده برای پخت نان:هویج پر شده با سالاد

من اینجوری ترجمه کردم.

دستور اصلی 

مواد لازم:

یک  بسته کرسنت رول(در صورتی که نیست :خمیرپف دار)

کرسنت رول

نکته:این غذا رو درست نکردم ولی اگر کسی خمیر یوفکا بجاش بکار برد و خوب شد بیاد نظر بده

یک عدد تخم مرغ(تخم مرغ زده شده با یک قاشق چایخوری آب )

رنگ مجاز خوراکی زرد و قرمز

یک و یک دوم فنجان سالاد ژامبون یا تخم مرغ

سس گوجه فرنگی و یک دسته جعفری

کاتر پیتزا یا چاقو

ماسوره خامه فلزی 6 عددماسوره خامه فلزی شماره ۶

برس شیرینی

ورق آلمونیوم

طرز تهیه:

فر را با 400درجه فارنهایت گرم کنید

بازکردن کرنست رول و پهن کردن و تقسیم به 6 نوار و با برس شیرینی تخم مرغ بزنیدنوارها رو طبق شکل رول کنید و دوباره تخم مرغ بزنیدهر نوار را به دور یک ماسوره طبق شکل بپیچید تا قبل از رسیدن به به انتهای باز ماسوره30قطره رنگ زرد و 2 قطره قرمز ترکیب کنید.روی فویل و سپس در فر به مدت 6 الی 8 دقیقه تا بپزداگر رنگ خوراکی دوست ندارید از تخم مرغی که دارید استفاده کنیدپس از پخت اجازه بدید هویج ها به مدت 5 دقیقه خنک شوند و سپس ماسوره را از آن جدا کنیدداخل هویج را با سالاد تخم مرغ یا ژامبون پر کرده با شوید یا جعفری تزیین کنید

اینم یه دستور مشابه که میتونید ازش استفاده کنید:

http://ashpaziazdelojan.blogspot.fr/2013/08/blog-post_10.html

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)