خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

آیااین همان زندگی است که آرزویش را داشتید؟

1392/7/4 3:47
نویسنده : خاله ی مهربون
254 بازدید
اشتراک گذاری

آیا واقعا در حال زندگی کردن هستید؟ از زندگی لذت می برید یا تنها روزها را سپری می کنید ؟ روی سوالات مهمی که باید برای داشتن زندگی ای با روح تر و شادتر، از خود بپرسید  تمرکز کنید و حتما پاسخ دهید .

1. آیا انسانی شاد هستم؟

زندگی ای با روح داشتن چیزی فراتر از خوب به نظر رسیدن و خوب احساس کردن است. چیزی بیشتر از متوجه افکار خود بودن و فراتر از تسلط بر ایگو است. بلکه توجه و درک درون خود است و توجه به احساسات درونی برای تصمیم گیری ها. گفتن این نکات از عمل کردن به آن ها آسان تر است، اما نتیجه عملی کردن آن، این است که به طور حقیقی می توانید زندگی کنید و آنگونه زندگی کنید که در رویاهای خود تجسم می کردید.

حال سوال این است که برای داشتن چنین زندگی ای به چه چیزهایی نیاز است؟ برای شروع، بسیار مهم است که از خود سوال های درستی بپرسید، از جمله این که واقعا چرا در این نقطه از زندگی هستید و چطور می توانید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. شما باید زندگی خود را چیزی بس بزرگتر و با هدف هایی بسیار که حتی قادر به تصورش هم نیستید در نظر بگیرید.

برای داشتن چنین زندگی ای باید به یک جهشی از ایمان برسید که در آن با اطمینان کامل خود را سزاوار وفور، شادی و رهایی بدانید. برای آغاز قدم نهادن در جاده زندگی ای با روح تر، ابتدا باید این ده سوال را از خود بپرسید، هر روز یک سوال را با هم مرور می کنیم ، برای آنها وقت بگذارید و در سکوت پاسخ هایتان را یادداشت کنید ، با خود صادق باشید و از رویارویی با خود نترسید .


1. آیا انسانی شاد هستم؟

این سوالی بسیار آسان است اما در عین ساه بودن، اساس زندگی بر مبنای آن است. زمانی را با خود خلوت کنید و در آرامش از قلب خود بپرسید"آیا فردی شاد هستم؟" سعی کنید پاسخ را با تمام وجود خود احساس کنید. آیا احساس انقباض و انبساط به شما دست می دهد؟ زندگی پر از احساس و روح، چیزی است که با احساس در ارتباط است نه با تفکر. احساساتتان معیار خوبی برای سنجش این است که زندگی تان از لحاظ کیفی تا چه حدی احساسی و با روح است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)