خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

از تراشیدن و اپیلاسیون موهای زاید ناراضی هستید؟

1392/7/24 20:33
نویسنده : خاله ی مهربون
987 بازدید
اشتراک گذاری
از تراشیدن و اپیلاسیون موهای زاید ناراضی هستید؟
اگر از تراشیدن و یا اپیلاسیون برای حذف موهای زائد ناراضی هستید، لیزر موهای زائد می تواند یک گزینه ی با ارزش و قابل توجه باشد.
 لیزر موهای زائد با ارزان ترین قیمت
اگر از تراشیدن و یا اپیلاسیون برای حذف موهای زائد ناراضی هستید، لیزر موهای زائد می تواند یک گزینه ی با ارزش و قابل توجه باشد.
لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین روش های زیبایی انجام شده در امریکا است. لیزر، پرتو های نور بسیار متمرکز را به فولیکول های مو می تاباند. رنگدانه های درون فولیکول، نور را جذب کرده که این باعث تخریب مو می شود.
فواید لیزر موهای زائد
لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، پا، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و دیگر نواحی مفید است. فواید لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است:
_ یک روش تقریبا بدون درد
_ قابل استفاده برای تمامی انواع پوست، شامل آسیایی ها، آفریقایی کارائیب و پوست های تیره
_ قابل استفاده برای تمامی انواع مو، شامل بلوند، خاکستری، سفید ...
تعداد جلسات
مو در چند فاز رشد می کند ( آناژن، تلوژن و کاتاژن) و یک لیزر می تواند تنها بر روی فولیکول های موی در حال رشد فعال تاثیر بگذارد. ( اوایل آناژن)
از این رو جلسات متعدد برای ار بین بردن مو در تمامی مراحل رشد، ضروری است.
در مان های چندگانه، بسته به نوع مو و رنگ پوست برای تامین مدتی طولانی از کاهش مو، نشان داده شده است.
اغلب بیماران حداقل به 7 دوره درمان نیاز دارند. پارامترهای کنونی از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت است. اما سازندگان و پزشکان عموما توصیه می کنند که بسته به منطقه ی تحت درمان، 3 تا 8 هفته بین جلسات فاصله باشد. تعداد جلسات به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: ناحیه ای از بدن که تحت درمان است، رنگ پوست، کلفتی مو، ابتلا به هیرسوتیسم و جنسیت.
موی مشکی زبر بر روی پوست روشن، آسانترین نمونه برای درمان است. نواحی خاص ( صورت مردان ) ممکن است به طور قابل توجهی به جلسات بیشتری برای دستیابی به نتایج مطلوب لازم باشد. لیزر بر روی موهای روشن، قرمز و یا خاکستری به خوبی عمل نمی کند.
 
کلینیک اردیبهشت با کادری مجرب آماده ارایه کلیه خدمات لاغری با طب سوزنی ،ماساژ ، کویتیشن و آر اف می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های کلینیک اردیبهشت تماس بگیرید.
26603610 و 26603614
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)